برگزاری یادواره بیش از 2 هزار شهید شهرری در بهشت زهرا (س)

 

راگا نیوز: همزمان با آغاز ماه محرم به یاد 2 هزار و 730 شهید شهرری، مزار شهدای بهشت زهرا (س) گلباران شد.
 

به گزارش راگا نیوز، صبح دیروز یادواره 2 هزار و 730 شهید شهرری با حضور مدیران شهری و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران منطقه 20 در بهشت زهرا (س) برگزار و به یاد شهدای شهرری، مزار مطهر شهدای بهشت زهرا (س) عطرافشانی و گلباران شد.

شهردار منطقه 20 در مراسم عطرافشانی مزار شهدای بهشت زهرا (س) و در جمع خانواد‌ه‌های شهدا و ایثارگران شهرری ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سالار شهیدان گفت: حفظ فرهنگ حسینی و راه امام حسین (ع) همواره از خواسته‌های شهدای انقلاب بوده است که امیدواریم به حرمت خون شهدا و دعای شما پدران و مادران شهید توفیق بهره‌مندی از معنویت این ایام را بیابیم.

عظیم بابایی با اشاره به اینکه عزت و سربلندی اسلام و انقلاب به حرمت خون‌های پاک و مطهر شهداست، خاطرنشان کرد: برپایی مراسم‌های معنوی که به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدا انجام می‌شود بر اساس ضرورت آگاهی نسل امروز از رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدای دفاع مقدس است.

شهردار منطقه 20 که خود از یادگاران هشت سال دفاع مقدس است، تصریح کرد: حضور خانواده شهدا و ایثارگران آثار معنوی را به‌ دنبال دارد که امروز ما نیازمند این معنویت هستیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری نیز در ادامه همکاری و تعامل بنیاد شهید و شهرداری را مثبت ارزیابی کرد و گفت: برای سومین بار است که خانواده‌های شهدای شهرری در آرامگاه 30 هزار شهید به خون خفته بهشت زهرا (س) برای عطرافشانی حاضر می‌شوند.

حسین نصرالله افزود: در طلیعه ماه محرم از شهدای گرانقدر می‌خواهیم که به ما اجازه ورود به این ماه عزیز و توفیق متنعم شدن از این سفره را به ما بدهند.

این گزارش حاکی است، این مراسم که با حضور شهردار منطقه 20، قائم مقام، معاونان، شهرداران نواحی و مدیران شهرداری منطقه 20، رئیس بنیاد شهید شهرستان ری و 800 نفر از خانواده معزز شهدا و ایثارگران در سالن دعای ندبه بهشت زهرا(س) برگزار شد با عطرافشانی مزار مطهر شهدا پایان یافت.

شهرری
نظرات (0)
Add Comment