بزرگداشت خانواده زنان شهید در شهرری برگزار شد

یادواره شهدای زنان آسمانی شهرری در ایام شهادت مریم فرهانیان و به‌مناسبت روز قشر بسیج جامعه زنان برگزار شد.

راگانیوز- با توجه به نامگذاری سالروز شهادت مریم فرهانیان به نام روز قشر بسیج جامعه زنان یادواره شهدای زنان آسمانی شهرری با مشارکت اداره بانوان شهرداری منطقه 20 و حوزه 354 ریحانه‌النبی (س) در محل حوزه 353 حضرت رسول اکرم (ص) و با حضور صدها نفر از بسیجیان، خانواده شهدا و شهروندان این منطقه برگزار شد.

علی‌رضا زاکانی، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در مراسم معنوی یادواره شهدای زنان آسمانی ضمن گرامیداشت مقام والای شهدا اظهار داشت: چنین مراسم‌های نورانی که به‌منظور یادآوری رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهیدان برگزار می‌شود، حداقل کاری است که می‌توان برای ادای دین به شهدا انجام داد.

وی حضور در محفل نورانی شهدا و همجواری با پدران، مادران و خانواده معزز شهدا را افتخاری ارزشمند و فرصتی مغتنم برشمرد و به بیان خاطراتی از دوران هشت سال دفاع مقدس و جانفشانی‌های شهدا پرداخت.

خانواده جانباز سرافراز خوش‌نظر به همراه همسر و مادر گرامیش از دیگر مهمانان ویژه این مراسم بود.جانباز حسن‌ خوش‌نظر طی سخنانی در این آیین، مقام معظم رهبری را به عنوان جانباز واقعی دانست و تاکید کرد: رهبری را فراموش نکنید و پیروی از وی تکلیفی بر همه است.

این گزارش حاکی است، یادواره شهدای زنان آسمانی شهرری با حضور نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت سیدالشهدا(س)، جانشین فرمانده ناحیه حضرت عبدالعظیم‌الحسنی (ع)، مسئول بسیج خواهران ناحیه حضرت عبدالعظیم‌الحسنی (ع)، خانواده شهدا و صدها نفر از بسیجیان پایگاه‌های مقاومت حوزه 354 ریحانه‌النبی (س) برگزار شد و این یادواره با تقدیر از خانواده زنان شهیده شهرری پایان یافت.

برگزاربزرگداشتخانوادهدرزنانشدشهرریشهید
نظرات (0)
Add Comment