بزرگراه امام علی(ع) به تمامی بزرگراههای منطقه 20 متصل شد

شهردار منطقه 20 از اتمام عملیات عمرانی رمپ بزرگراه امام علی(ع) به شهید رجایی جنوب و اتصال بزرگراهی به محدوده غرب شهرری خبرداد.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی شهرداری منطقه 20، ˈمنصور کتانبافˈ با بیان این خبرافزود: به منظور رفع گره ترافیکی در محدوده غربی شهرری و ایجاد دسترسی بزرگراهی از امام علی(ع) به شهید رجایی جنوب رمپی به طول 360 و عرض 8 متر احداث شده است و بزودی به بهره برداری می رسد.

وی به احداث میدانی به مساحت 3 هزارمترمربع در انتهای این رمپ اشاره کرد وتصریح کرد: دسترسی های خیبان شهید رجایی شمال به میدان جدید و میدان به شهید رجایی جنوب به طول 300 متر نیز با هدف رفع گره ترافیکی آن محدوده انجام شده که تکمیل دسترسی های محلی آن نیز در دستور کار مدیریت شهری منطقه 20 قرار دارد.

کتانباف با اشاره به اینکه 1300 تن آسفالت در این پروژه عمرانی توزیع شده است، اظهارداشت: با احداث این مسیر بزرگراهی، مسیرغربی بزرگراه امام علی(ع) در منطقه 20 به شهید رجایی جنوب متصل شده است و با بهره برداری از آن امکان تردد شهروندان از بزرگراه امام علی(ع) به تمامی بزرگراه های درون شهری منطقه 20( شهید کریمی، شهید آوینی، شهید رجایی) فراهم می شود.

شهردار منطقه 20 در پایان توسعه دسترسی های بزرگراهی را از اولویت های مدیریت شهری این منطقه برشمرد و یادآورشد: اتصال بزرگراه امام علی(ع) به ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) ازدیگر پروژه های عمرانی در حال اجرا در منطقه 20 است که عملیات عمرانی آن روند رو به رشدی دارد و در آینده ای نزدیک شهروندان از مواهب آن بهره مند می شوند.

20امامبزرگراهبزرگراههایبهتمامیشدشهرریعلیعمتصلمنطقه
نظرات (0)
Add Comment