بسیج نیروی محرک برای تحقق اهداف ایران اسلامی است

شهرری- راگانیوز- فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات ری گفت: بسیج، نیرو و موتور محرک ملت فداکار ایران جهت دستیابی به اهداف نظام اسلامی است.

 

به گزارش راگانیوز به نقل ازایرنا، ˈایرج اسدیˈ روز سه شنبه در جلسه شورای حوزه بسیج ادارات و فرماندهان پایگاه ها در محل سالن خدمت فرمانداری شهرستان ری برگزار شد، افزود: بسیج حافظ منافع کشور است و ولایت فقیه یک نعمت بزرگ الهی برای ملت ایران است.

وی با بیان اینکه بسیجیان مخلص و متعهد همواره در عرصه های مختلف در راستای حفظ ارزش و دستاوردهای انقلاب قدم برداشته اند اظهار داشت: فرهنگ بسیجی برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و سرلوحه قرار دادن راه شهدا و افتخار به آنان است.

اسدی تاکید کرد: مسوولان و افرادی که به ارزش های انقلاب و نظام پایبند بوده و پیام شهدا را درک کنند همواره شهدا را بهترین عامل به وظایف می شناسند با تاسی از آنان بر وظایف شرعی، اخلاقی و اجتماعی که بر عهده دارند نهایت تلاش و کوشش خود را انجام می دهند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات شهرستان ری گفت:در پیش گرفتن راه شهدا، راه سعادتمندی جامعه را به همراه خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه بسیج همواره با حضور آگاهانه در صحنه های مختلف، نقش تعیین کننده درمقابله با توطئه های دشمنان انقلاب و نظام داشته است، اظهار داشت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی همواره سعی دارند با بکار گیری ترفندهای بسیاری به این نظام خدشه وارد کنند که به شکر خدا تمامی ترفند های آنان تاکنون نقش بر آب شده است.

اسدی تصریح کرد: مسوولان در هر پست و مقامی که باشند بایستی چشمهایشان را باز کنند و با پایبندی به ولایت فقیه و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و با قدم نهادن در راه آنان با توسل به معرفتی که از وجود شهیدان نصیب ما شده همواره در جهت تعالی بخشیدن به اهداف این نظام و بالندگی بیشتر آن تلاش کنند.

13آبانآتشکده ریآموزش و پرورش کهریزکایرج اسدیباقرشهربخشداری کهریزکبسیجبهشت زهرابهشتیجمالی پورجنوب تهرانحسن آبادحضرت عبدالعظیم (ع)خبری جنوب تهراندولت آبادراگاراگانیوزریری باستانری نشینسعید استاد فرجشهردارشهردار باقرشهرشهردار منطقه 20شهردار کهریزکشهرداریشهرداری باقرشهرشهرداری شهرریشهرداری کهریزکشهرریشهرستان ریشورآبادشورای اسلامی باقرشهرشورای اسلامی کهریزکعربیعطر سیبفرماندار ریفرماندار ویژه شهرستان ریفرمانداری شهرستان ریقله گبریمعاون شهردارمنطقه 20ناحیهنازی آبادپالایشگاه تهرانچشمه علیکتانبافکهریزک
نظرات (0)
Add Comment