بهره‌برداری از ۱۲ دستگاه اتوبوس جدید در ناوگان اتوبوسرانی اسلامشهر

به گزارش راگانیوز ، بعد از ظهر امروز در سالروز میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) و در راستای ارتقای و افزایش ظرفیت ناوگان حمل و نقل اتوبوس‌رانی شهرداری اسلامشهر با حضور مسؤولین استانی و شهرستانی از ۱۲ دستگاه اتوبوس تولید داخل کشور بهره‌برداری شد.

این اتوبوس‌ها در راستای مصوبه شورای اسلامی شهر اسلامشهر و با اعتباری حدود 340 میلیارد ریال تهیه شده است که بر اساس توافق به عمل آمده بین شهرداری اسلامشهر و شرکت خودروساز مقر شد تا قبل از مهرماه سال جاری تعداد ۵۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوس‌رانی اسلامشهر افزوده شود.

صمد علائی، سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اسلامشهر در آیین بهره‌برداری از 12 دستگاه اتوبوس جدید ناوگان اتوبوس‌رانی، طی سخنانی اظهار کرد: از سال 1389 علی‌رغم افزایش جمعیت منطقه، اتوبوس‌های سازمان اتوبوس‌رانی اسلامشهر به شهروندان خدمات‌رسانی می‌کردند، هیچ افزایش ظرفیتی نداشتیم.
علائی افزود: متأسفانه اتوبوس‌های مورد استفاده با عمر بالای 11 سال، منشأ ایجاد آلایندگی هوا و با وضعیت نامناسب به شهروندان خدمات‌رسانی می‌کنند که با تصویب شورای اسلامی شهر و حمایت شهردار اسلامشهر، قرارداد خرید 50 دستگاه اتوبوس با شرکت‌های خودروساز منعقد شد.

وی تأکید کرد: بر اساس برنامه‌ریزی به عمل آمده در فاز نخست 12 دستگاه اتوبوس عقاب در مدل‌های پارسین و آرین امروز به ناوگان اتوبوس‌رانی اسلامشهر افزوده می‌شود و ان‌شالله مابقی اتوبوس‌ها تا قبل از آغاز فصل بازگشایی مدارس به مجموعه افزود خواهد شد.
سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اسلامشهر، خاطرنشان کرد: اتوبوس‌های خریداری شده، دارای استاندارهای بالای کیفیت و یورو 4 و ایمنی لازم برای مسافران بوده و از امکانات رفاهی مناسبی برخوردار هستند با اعتباری بالغ بر 340 میلیارد ریال خریداری شده و امیدواریم به‌زودی شاهد افزایش تعداد بیشتری اتوبوس به این ناوگان باشیم.

فارس

اتوبسرانیاسلامشهرناوگان
نظرات (0)
Add Comment