بهره‌گیری از ظرفیت مساجد شهرری شدت گرفت

به گزارش روابط‌عمومی شهرداری منطقه 20، منصور کتانباف که در سال جدید برنامه دیدار با نمازگزاران را فشرده‌تر کرده است، گفت: علاوه بر توسعه و بهسازی مراکز مذهبی که از اولویت‌های مدیریت شهری تهران در سال‌های اخیر بوده است در تلاش هستیم تا در سال جاری با حضور بیشتر در مساجد و برقراری تعامل با نمازگزاران از این ظرفیت اجتماعی بیشتر بهره‌مند شویم.

شهردار منطقه 20 که بدون اطلاع قبلی در صف نماز جماعت حاضر می‌شود پس از ادای فریضه واجب مغرب و عشا به گفت‌وگو با نمازگزاران و پاسخگویی به درخواست‌های آن‌ها می‌پردازد.

وی در ادامه جلب مشارکت شهروندان در اداره شهر را یکی از مهمترین رویکردهای شهرداری تهران عنوان کرد و افزود: نمازگزاران بهترین گزینه برای ارائه آموزش‌های شهروندی در زمینه امور مختلف شهری نظیر مدیریت پسماند، نگهداشت فضای سبز، حقوق شهروندی و … هستند.

کتانباف ادامه داد: پیش از این نیز در زمینه نوسازی بافت فرسوده شهری جلسه‌های توجیهی متعددی برای این قشر ارزشمند برگزار شده است که ارتقای آگاهی، اطلاع رسانی و  ایجاد حساسیت برای نوسازی بافت فرسوده توسط مالکان از مهمترین نتایج آن بوده است.

بر پایه این گزارش، مساجد حضرت ابوالفضل(ع)، ارشاد، مسلم ابن عقیل (ع)، حجتیه (عج)، امام حسین(ع) و امام رضا (ع) از جمله مساجدی است که شهردار منطقه 20 همراه با قائم مقام، معاون اجتماعی و فرهنگی، مشاور مذهبی شهردار منطقه، شهردار ناحیه مربوطه و مدیر روابط‌عمومی شهرداری منطقه 20 به‌صورت سرزده حضور داشته است و همچنان نیز ادامه دارد.

نظرات (0)
Add Comment