بهره برداری از سه مدرسه خیرساز در کهریزک شهرستان ری

به گزارش راگانیوز به نقل از ایرنا، مدرسه شهدای تقی زاده در شهرک پیام کهریزک، مدرسه شریعت رستمی در روستای حمزه آباد و مدرسه شهیدان اسماعیلی در روستای عبدل آباد مدارسی بودند که امروز با حضور کمره ای مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، افضلی نیا رییس آموزش و پرورش بخش کهریزک، حافظی رییس جامعه خیرین مدرسه ساز، موجانی رییس مجمع خیرین استان تهران و حجت الاسلام موسوی امام جمعه باقرشهر مورد بهره برداری قرار گرفت.
مدرسه شهدای تقی زاده 16 کلاسه با یک هزار و 250 متر بنا، مدرسه شهیدان اسماعیلی 6 کلاسه با یک هزار و 250 متر بنا و مدرسه شریعت رستمی با 6 کلاس در 2 هزار و 200 متر بنای مفید ساخته شده است.
همچنین امروز از نمازخانه خیرساز مدرسه آیت الله بروجردی روستای گل حصار و سالن غذاخوری کانون فاطمیه باقرشهر نیز بهره برداری شد.
مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در این مراسم ضمن تشکر از زحمات و خیراندیشی خیرین نیکوکار افزود: امروز فرهنگ نیکوکاری نیاز اصلی جامعه است و باید این فرهنگ تقویت شود.
علیرضا کمره ای گفت: توجه بیش از حد به توسعه شهر تهران موجب غفلت از مناطق اطراف آن شده است و امروز شاهدیم که یکی از مناطق محروم کهریزک است.
وی بر توجه بیشتر به شهرستان های استان تهران و مسائل عمرانی و آموزشی آن تاکید کرد و خواستار اهتمام و توجه بیشتر خیرین مدرسه ساز به این مناطق شد.
شهر کهریزک یکی از جنوبی ترین شهرهای استان تهران و از توابع شهرستان ری است

ازبرداریبهرهخیرسازدرریسهشهرریشهرستانمدرسهکهریزک
نظرات (0)
Add Comment