بهروز مرادی رئیس انجمن تکواندو دانشگاه های پیام نور استان تهران شد

به گزارش  راگانیوز ، بهروز مرادی جوان خوش آتیه باقرشهری طی حکمی از سوی مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور کشور، به عنوان رئیس انجمن تکواندو دانشگاه های پیام نور استان تهران منصوب شد.

با تصمیم اداره کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور کشور، جوان خوش آتیه، با سابقه و شناخته شده تکواندو باقرشهر یعنی بهروز مرادی به عنوان رئیس انجمن تکواندو دانشگاه های پیام نور استان تهران منصوب و حکم مسئولیت خود را از دکتر نصیرزاده مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور کشور دریافت نمود.

بهروز مرادی نائب رئیس هیئت تکواندو باقرشهر از جمله مربیان مطرح و نام‌آشنای تکواندو شهرستان ری است که در بین ورزشکاران موفق سال‌های اخیر تکواندو کشورمان قرار داشته و اکنون مسئولیت مهم‌تری را بر عهده گرفته است.

وی به سبب دانش و تجربه خوبی که در این رشته ورزشی داشته و همچنین با توجه به تجاربی که در سال‌های اخیر به دست آورده و سال‌ها در کنار خانواده تکواندو باقرشهر بوده و از نزدیک با کمی‌ها و کاستی‌های این رشته آشنایی دارد، از سوی مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور کشور به عنوان رئیس انجمن تکواندو دانشگاه های پیام نور استان تهران منصوب شد تا از این پس شاهد تحولاتی شگرف و افتخار آفرینی ورزشکاران این دانشگاه در میادین مختلف ملی و بین المللی باشیم.

ورزش تکواندو باقرشهر که طی سال های اخیر جز ورزش های پر مدال در عرصه های کشوری بوده است، بی شک با کسب چنین کرسی های ملی و استانی توسط افراد متخصص و بومی قطعا می تواند در آینده ای نه چندان دور نفرات برجسته ای به تیم ملی کشور هم معرفی نماید.

امید است با نصب العین قرار دادن تقوا ، تلاش و پشتکار و با استفاده از نیروهای کار آمد جوان و متعهدی همچون بهروز مرادی ها و همچنین بهره گیری از تجارب پیشکسوتان، در جهت رشد و گسترش ورزش در میان دانشجویان گام های مثبتی برداشته شود.

گفتنی است بهروز مرادی کارشناس تربیت بدنی و مدیریت ورزش، قهرمان تکواندو آسیا، نائب رئیس هیئت تکواندو باقرشهر و همچنین از مربیان موفق این رشته رزمی در باقرشهر می باشد.

باقرشهرشهررینکواندو
نظرات (0)
Add Comment