به‌زودی انتظار 12 ساله مردم قرچک و ورامین پایان می‌یابد

به گزارش راگانیوز، محسن خرمی‌شریف عصر امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌ای عمرانی شهر قرچک اظهار کرد: تعویض جداول در 10 نقطه از شهر قرچک به متراژهای مختلف در حال انجام است که در راستای بهسازی معابر صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد: در حال حاضر تعویض جداول معابر اصلی تا حدود 90 درصد انجام‌ شده و 10 درصد از تعویض معابر اصلی شهر باقی‌ مانده است که تا پایان هفته به اتمام می‌رسد.

شهردار قرچک با بیان اینکه اولویت اصلی تعویض جداول، معابر فرعی مناطق محروم و قدیمی شهر قرچک است، تصریح کرد: یکی از مشکلات ترافیکی شهر قرچک در ساعت‌های پیک در میدان امام خمینی (ره) ایجاد می‌شود و مردم با ورود به محدوده میدان با ترافیک روبه‌رو می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: مطالعات ترافیکی و نصب علائم راهنمایی و رانندگی در قرچک انجام‌ شده و به‌ زودی هوشمندسازی میدان امام خمینی (ره) با اولویت رفع مشکل ترافیکی انجام می‌شود تا در هنگام ورود به میدان با ترافیک مواجه نشوند.

خرمی‌شریف در خصوص پروژه‌های عمرانی که در دهه مبارک فجر کلنگ‌زنی شده بود، گفت: دو زمین چمن مصنوعی آماده‌ شده و به‌ زودی در اختیار جوانان و نوجوانان قرار می‌گیرد تا در ایام اوقات فراغت از آنها استفاده کنند.

وی اظهار کرد: عملیات عمرانی سرای محله خیابان مخابرات پیشرفت 95 درصدی دارد و تا اوایل تیر ماه در اختیار عموم قرار می‌گیرد.

شهردار قرچک در خصوص پروژه‌های دیگر مدیریت شهری بیان کرد: پروژه‌های سوله مدیریت بحران، فرهنگسرای بوئینگ و زمین چمن مصنوعی منطقه میرزایی نسبت به موقعیت و کاربری موجود پیشرفت‌های 15 تا 20 درصدی دارند.

وی در پایان متذکر شد: تمامی خانه‌های موجود در مسیر کمربندی جنوبی قرچک تملک شده و اقدامات عمرانی و زیرسازی در محدود خیابان محمدآباد در حال انجام است و به‌زودی انتظار 12 ساله مردم قرچک، ورامین و پیشوا به پایان خواهد رسید.

فارس

بهره برداریراگانیوزشهردارقرچک
نظرات (0)
Add Comment