بودجه شهرداری منطقه 20 امسال دو برابر شد

راگانیوز- شهردار منطقه 20 شهر تهران گفت: با توجه با جلسات مشترک فرماندار و برخی از مسوولان شهرری با اعضای شورای اسلامی و تلاش این شهرداری بودجه سال جاری از دو برابر افزایش برخوردار شد.

 

منصور کتانباف روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مدیریت شهری منطقه 20 تدابیر لازم را در خصوص شروع طرح های عمرانی جدید پیش بینی کرده است و به زودی بر اساس برنامه زمانبندی شده ده ها طرح عمرانی در این منطقه آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به افزایش دو برابری بودجه این منطقه بدون لحاظ متمم، اظهار داشت :با توجه به افزایش بودجه و اعتبارات امسال که در حدود 200 میلیارد تومان است، برنامه ریزی های لازم برای آغاز تلاش جهادی از نخستین روزهای سال به نحوی انجام شده که علاوه بر تکمیل پروژه های در حال احداث، پروژه های جدیدی نیز در دستور کار قرار دارد.

کتانباف بر رعایت سه اصل سرعت، صحت و دقت در فرآیند اجرای پروژه های عمرانی تاکید کرد و ادامه داد: احداث شهر بازی مدرن، ساخت 3 مسجد، اتصال ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به بزرگراه امام علی(ع)، احداث پیاده راه ضلع شرق حرم، احداث پارکینگ مکانیزه، ساماندهی ضلع شرق حرم و…از مهمترین طرح های عمرانی جدید است که علاوه بر تکمیل پروژه های در حال احداث نظیر مجموعه فرهنگی برج طغرل و توسعه ضلع غرب حرم با تلاش جهادی مجموعه مدیریت شهری این منطقه جنوبی در سال جدید اجرا می شود.

شهردار منطقه 20 شهر تهران توسعه حمل و نقل عمومی و ترویج فرهنگ استفاده از آن، ارتقاء کیفیت هوا و محیط زیست شهری و نوسازی بافت فرسوده را از محورهای مهم فعالیت های مدیریت شهری این منطقه در سال جاری برشمرد و افزود: کاهش فاصله شمال و جنوب پایتخت از مهمترین رویکردهای مدیریت شهری تهران است که همچنان در سال جاری نیز این روند با اجرای طرح های جدید ادامه دارد.

20امسالبرابربودجهدوشدشهرداریشهرریمنطقه
نظرات (0)
Add Comment