بوستان های اطراف حرم حضرت عبدالعظیم (ع) توسعه می یابد

شهردار منطقه 20 شهر تهران از احداث بوستان ها و فضاهای سبزشهری جدید درموقعیت های ضلع جنوب، شرق وجنوب غربی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی شهرداری منطقه 20، ˈمنصور کتانبافˈ در جریان بازدید از پروژه های دردست اجرای منطقه از روند عملیات عمرانی بوستان عطریاس بازدید کرد وگفت: به منظور تامین امکانات رفاهی و خدماتی برای زائران حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، توسعه فضاهای سبز و بوستان های اطراف دردستور کار مدیریت شهری منطقه قرار دارد.

به گفته وی، احداث بوستان عطر یاس، مینیاتوری و بوستان حاشیه ای در ضلع جنوب و جنوب غربی و بازپیرایی بوستان دانش، زائر وهلال احمر در ضلع شرق در همین راستا در حال انجام است.

کتانباف با اشاره به اینکه بوستان 2 هکتاری عطریاس مهرماه سال جاری به بهره برداری میرسد، افزود: با توجه به چشم انداز خوب این بوستان به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، فضایی برای اسکان زائران نیز در آن پیش بینی شده است.

وی به افزایش یکصد هکتاری فضاهای سبز این منطقه اشاره کرد و یادآورشد: فضاهای سبز جدید، با بهره گیری از ظرفیت اراضی معطل درنقاط مختلف نواحی هفتگانه و حاشیه های بزرگراهی، در حال احداث است و تا پایان سال به بهره برداری کامل می رسند.

شهردارمنطقه 20 شهر تهران در ادامه از روند تملک های انجام شده در میدان کوچک و ضلع شرق حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) نیز بازدید کرد و برتسریع این روند که مقدمه ای برای شروع رسمی طرح توسعه پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) است تاکید کرد.

اطرافبوستانتوسعهحرمحضرتععبدالعظیممیهاییابد
نظرات (0)
Add Comment