بیش از 29هزار نفر در انتخابات شورایاری محلات شهر ری شرکت کردند

 به گزارش راگانیوز’مهدی مجیدی’ با اشاره به اینکه 610 کاندیدای انتخابات در فضایی سالم و محلی روز جمعه با مشارکت مردم به رقابت پرداختند، اظهار داشت: برگزاری انتخابات در نهایت دقت و با استقبال خوب مردم برگزار شد.

وی مشارکت حداکثری شهروندان در چهارمین دوره انتخابات شورایاری های محلات را در نتیجه اقدامات اثرگذار شورایاران سومین دوره برشمرد و ادامه داد: با شور و هیجانی که بر اثر تبلیغات میدانی در محلات به وجود آمده بود روز جمعه 22 اسفند، نیز شاهد حضور خوب شهروندان در پای صندوق های آرا بودیم.

مجیدی تصریح کرد: از بین 117صندوق انتخابات در بیست محله شهرری بیش از 29 هزار و 350 نفر شرکت کردند.

وی با بیان اینکه در چهارمین دوره انتخابات شورایاران محلات 140نفر بعنوان عضو اصلی و 60 نفر بعنوان علی البدل از میان نامزدها انتخاب و توسط شورای اسلامی شهرتهران معرفی خواهد شد، اظهار کرد: انتخابات شورایاری در محلات به نمایش گذاشتن مردم سالاری دینی در همه بخش ها و عرصه ها است.

مجیدی به اهمیت نقش شورایاران به عنوان بازوان اجرایی درکنار مدیریت شهری خاطر نشان کرد: شورایاران با احصاء مشکلات محله، برنامه عمل محلات را تهیه می کنند که با توجه به اینکه این برنامه بر براساس خواسته ها و نیازهای شهروندان طراحی شده است، افزایش رضایتمندی شهروندان را به دنبال دارد.

شهرری
نظرات (0)
Add Comment