بیمارستان صحرایی ازروز سیزدهم خرداد در جوار حرم امام راحل مستقر می شود

 مسوول کمیته بهداشت و درمان شهرداری گفت: بمناسبت فرارسیدن بیست وپنجمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی برای رفاه حال زائران حرم مطهر امام راحل بیمارستان صحرایی از روز سیزدهم خرداد در جوار حرم امام راحل مستقر می شود.

ˈعلی غفاریˈ روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: همه ساله یک بیمارستان صحرایی در جوار حرم امام راحل برای تامین رفاه و بهداشت سلامت زائران حرم با 30 پزشک و یکصد و پانزده دستگاه آمبولانس فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

وی اظهار داشت: پیش ازحضور عاشقانه امام امت در حرم مطهر ما مسوولیت کنترل آب های آشامیدنی و بسته های اهدایی شهرداری به زائران و سایر موارد را بر عهده داریم.

غفاری با اشاره به بخش های مختلف این بیمارستان صحرایی تصریح کرد: این بیمارستان 24 تختخوابه از بخش های عمومی، جراحی سرپایی، اتاق احیاء، بخش های ویژه آقایان و بانوان و داروخانه تشکیل شده که ارائه خدمات در تمامی بخش ها و همچنین تهیه دارو از داروخانه ها، برای زائران رایگان است.

مسوول کمیته بهداشت و درمان شهرداری تهران تاکید کرد: در صورت لزوم، پس از اقدامات ابتدایی، بیماران برای تکمیل درمان به بیمارستان های دیگری که برای این امر در نظر گرفته منتقل خواهند شد.

غفاری خاطر نشان کرد: بیمارستان صحرایی در ضلع جنوبی ایستگاه مترو حرم مطهر مستقر و از ساعت 17 روز سیزدهم به ارائه خدمات به صورت عمومی خواهد پرداخت.

بیست و پنجمین سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی با حضور مردم ایران اسلامی و مسوولان بلند پایه نظام از شب چهاردهم خردادماه سال جاری با سخنرانی رییس جمهوری در حرم امام راحل آغاز می شود.

نظرات (0)
Add Comment