تبعیت از ولایت فقیه اهداف والای انقلاب را به نسل های آینده منتقل خواهد کرد

به گزارش راگانیوز، ˈمهدی شاملوˈ روز شنبه در همایش یاوران انقلاب با حضور 300 نفر از برگزیدگان تشکل های دانش آموزی مدارس پسرانه آموزش و پرورش ناحیه 2 شهرری در فرهنگسرای ولا با تاکید بر اهمیت بازسازی خاطرات انقلاب برای دانش آموزان افزود: امروز بایستی خاطرات روزهای مبارزه و نهضت انقلاب را بصورت هنرمندانه به نوجوانان و دانش آموزان انتقال دهیم.

وی افزود: جوانانی که انقلاب را یاری کردند تا به پیروزی برسد همان کودکانی بودند که معمارکبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) در سال 1342 فرمودند سربازان من در قنداق ها هستند و شما نوجوانان نیز آینده ساز فردای این انقلاب هستید.

شاملو با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی آغازحکومت حضرت مهدی (عج) و ادامه دهنده حکومت انبیا است، تصریح کرد: ملت ایران در راه تحقق اهداف والای انقلاب که همان احیا اسلام ناب محمدی(ص) تاکنون شهدای گرانقدر زیادی تقدیم کرده اند.

معاون پرورشی آموزش و پرورش ناحیه 2 شهرری اظهارداشت: درس انقلاب در سه شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی قرار دارد و در طول این سال ها مردم و مسوولان برای تحقق هرچه بهتر این سه شعار تلاش ها و از خودگذشتگی های فراوانی انجام داده اند.

همچنین این همایش با حضور منتخبین تشکل های دانش آموزی مدارس پسرانه شامل پیشتازان سازمان دانش آموزی، پایگاه های مقاومت بسیج دانش آموزی، سازمان جوانان هلال احمر و شورای دانش آموزی برگزار و همایش یاوران انقلاب دانش اموزان مدارس دخترانه نیز در روز 20 بهمن ماه جاری برگزار می شود.

آیندهازانقلاباهدافبهتبعیتخواهدراشهرریفقیهمنتقلنسلهایوالایولایتکرد
نظرات (0)
Add Comment