تبهکاریهای زوج سارق در شهرری پایان یافت

راگانیوز: رئیس کلانتری 172 عبدالعظیم از دستگیری یک زوج سارق سابقه دار طی اجرای طرح امنیت محله محور در “شهرری” خبر داد و گفت: متهمان طی یک تعقیب و گریز پلیسی دستگیر شدند.
 

به گزارش راگانیوز به نقل از خبرگزاری مهر، سرگرد منصور زمانی افزود: مأمورران دایره پیشگیری کلانتری هنگام گشتزنی در میدان “نارنج” بودند که متوجه سرنشینان یک خودروی سواری پرایدی که کناری متوقف شده بود، شدند.

وی بیان کرد: مأمورران بلافاصله برای بررسی موضوع وارد عمل شده و به خودرو نزدیک شدند که مشاهده کردند زن جوانی در حال وارسی کیفی است که به محض مشاهده مأمورران کیف را از خودرو بیرون انداخته و متواری شدند.

کلانتر 172 ادامه داد:  با فرار متهمان عملیات تعقیب و گریز پلیسی آغاز شد، راننده بدون توجه به اخطار پلیس بر سرعت خود می افزود که طی مسیر کوتاهی مأمورران موفق شدند خودرو را متوقف و متهمان را که پیاده قصد فرار داشتند را دستگیر کنند.

وی عنوان کرد: در بازرسی از خودرو متهمان که “علی” و”زهرا” نام داشتند، یک قبضه چاقو، دو دستگاه تلفن همراه و چند عابر بانک با مشخصات مختلف کشف شد، مأمورران متهمان را به همراه اموال مکشوفه برای تکمیل پرونده و تحقیقات بیشتر در خصوص جرایم احتمالی دیگر به کلانتری انتقال دادند.

سرهنگ زمانی اضافه کرد: با انتقال متهمان به کلانتری سوابق آنها مورد بررسی قرار گرفت که طی آن مشخص شد، آنها سابقه دارند و چندین مرتبه به اتهام زورگیری و سرقت لوازم خودرو بازداشت شده اند که بعد از تکمیل پرونده نام بردگان را به پلیس آگاهی تهران بزرگ انتقال دادند.

مالباخته سارق خودرو را تسلیم پلیس کرد

رئیس کلانتری 168 سیزده آبان از دستگیری یک سارق سابقه دار در شهرک بهشتی خبر داد و گفت: سارق توسط مالباخته تسلیم پلیس شد.

سرگرد ضرغام امیری افزود: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور مأمورران این یگان هنگام گشتزنی در محدوده فوق بودند که چند تن از اهالی با عجله به آنها نزدیک شده و اعلام کردند که یک سارق خودرو را دستگیر کرده اند.

وی بیان کرد: بلافاصله مأمورران با راهنماییهای انجام شده از سوی این چند شهروند، برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند که فردی نام “فرید” نام داشت به مأمورران مراجعه کرده و گفت دقایقی پیش زمانی که از منزل خارج شدم مشاهده کردم فردی در حال سرقت خودرو ام است .

کلانتر 168 ادامه داد: شاکی ادامه داد که متهم به محض مشاهده من قصد فرار با خودرو ام را داشت که با بستن راه سارق او را متوقف کنند، در بازرسی از وسایل متهم که “وحید” نام داشت یک قبضه چاقو و دو دستگاه تلفن همراه و تعدادی ابزار آلات سرقت کشف شد.

وی عنوان داشت: مأمورران متهم را به همراه اموال مکشوفه برای تحقیقات بیشتر به همراه شاکی به کلانتری انتقال دادند، با انتقال او به کلانتری تحقیقات آغاز شد و مشخص شد که متهم جزو سارقان سابقه دار این محدوده است و پیش از این چندین مرتبه به اتهام سرقت بازداشت شده است، مأمورران بعد از تکمیل پرونده متهم را به پایگاه نهم پلیس آگاهی انتقال دادند.

سارقان زورگیر با راهنمای شاکی روانه بازداشتگاه شدند

سرکلانتر نهم فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری سه زورگیر سابقه دار با راهنماییهای شاکی طی اجرای طرح امنیت محله محور در شهرک “امام حسین(ع)” خبر داد.

سرهنگ خلیل شهبازی گفت: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور مأمورران گشت انتظامی کلانتری 170 کهریزک هنگام گشتزنی در شهرک امام حسین(ع) در محدوده کهریزک بودند که فردی سر آسیمه به آنها مراجعه کرد.

وی ادامه داد: شاکی که “نادر” نام داشت به مأمورران گفت چند روز پیش سه موتورسوار که صورتشان را پوشانده بودند سد راهم شده و کیف پول و تلفن همراهم را به سرقت برده و متواری شدند لحظاتی پیش متهمان را با همان موتورسیکلت که صورتهای خود را پوشانده بودند مشاهده کردند.

این مقام انتظامی گفت: مأمورران بلافاصله با گرفتن مشخصات ظاهری متهمان از شاکی برای دستگیری او وارد عمل شده و از‌ آنجایی که مدت زیادی نگذشته بود، به گشتزنی در همان محدوده پرداختند که دقایقی بعد سه موتور سوار با همان مشخصات مشاهده کردند.

وی اضافه کرد: پلیس به متهمان دستور توقف دادند، اما آنها بدون توجه به اخطار پلیس بر سرعت خود افزوده و متواری شدند با فرار متهمان عملیات تعقیب و گریز پلیسی آغاز شد، مأمورران هنگام فرار متوجه شدند آنها چیزی را بر روی زمین انداختنه و به فرار خود ادامه دادند که طی مسیر کوتاهی موفق شدند موتورسیکلت را متوقف و متهمان را که پیاده قصد فرار داشتند را دستگیر کنند.

سرکلانتر نهم بیان کرد: در بازرسی از متهمان که “کریم” ،”علی” و “محسن” نام داشتند چند عابر بانک با مشخصات مختلف ،دو کیف پول زنانه ، سه دستگاه تلفن همراه همچنین مأمورران با مراجعه به محل موفق شدند سه قبضه چاقو که متهمان دور انداخته بودند را کشف کنند.

وی افزود: در بازجوییهای اولیه از متهمان مشخص شد آنها سابقه دارند و چندین مرتبه به اتهام سرقت و زورگیری بازداشت شده اند، مأمورران نام بردگان را به همراه شاکی و اموال مکشوفه برای تشکیل پرونده و تحقیقات بیشتر در خصوص جرایم احتمالی دیگر به کلانتری انتقال دادند.

شهرری
نظرات (0)
Add Comment