تجلیل از خانواده شهید ابوالفضل عمو محمدی در شهرری

همزمان با تابستان 92 دبیرخانه ماندگاران برگزار می‌کند
تجلیل از خانواده شهید ابوالفضل عمو محمدی در شهرری

راگا نیوز-همزمان با تابستان 92 دبیرخانه ماندگاران با تجلیل و تکریم از خانواده‌های شهدای انقلاب، دفاع مقدس و هسته‌ای شهرری در خانه فرهنگ رازی فرهنگسرای ولاء برگزار می‌شود.

به گزارش  راگا نیوز به نقل از فارس، منصور قادری صبح دیروز در جمع خبرنگاران در ارتباط با ویژه برنامه ماندگاران گفت: این برنامه با محوریت بازدید از خانواده‌های معظم شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای هسته‌ای به طور متوسط هر ماه چهار بار در فصل تابستان برگزار می‌شود.

مدیر خانه فرهنگ رازی افزود: در سری جدید این بازدید که همزمان با تابستان امسال انجام می‌شود از خانواده شهید ابوالفضل عمو محمدی که در تاریخ 10 شهریور ماه برگزار می‌شود تجلیل خواهد شد.

وی ادامه داد: شهرری از جمله مناطقی است که در دوران هشت سال دفاع مقدس شهدای زیادی را تقدیم اسلام و انقلاب اسلامی کرده و با توجه به ضرورت معرفی و ترویج ارزش‌ها و الگوهای اخلاقی دوران دفاع مقدس مانند اخلاص، ایثار، روحیه جهادی و صبر، به همین منظور خانه فرهنگ رازی تصمیم به برگزاری این بازدیدها کرد.

قادری تصریح کرد: این بازدیدها همزمان با تابستان امسال با حضور در منزل خانواده‌های شهدا، با همراهی مسئولین محلی، بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری، شهرداری ناحیه و مسئولان حوزه و بسیج حسینیه قائم و معاونان فرهنگ‌سرای ولاء برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این بازدیدها در روزهای چهارشنبه هر هفته برگزار و به رسم امانت به هر یک از خانواده‌ها لوح تقدیر اهداء می‌شود.

گفتنی است،‌علاقمندان برای شرکت و کسب اطلاعات از روزهای اجرای این بازدید می‌توانند به خانه فرهنگ رازی واقع در 24 متری شهرری، خیابان بابک، خیابان پور حسینی، کوچه سمایی مراجعه کنند.

راگا نیوزریشهرری
نظرات (0)
Add Comment