تجلیل از قهرمان مسابقات تکواندو جهان و سر مربی تیم دهیاری قمصر

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی دهیاری و شورای اسلامی قمصر؛  در مراسمی که با حضور ریئس شورای اسلامی  و مدیر سازمان آبفای روستایی شهرستان ری  و جمعی از ورزشکاران  برگزار شد، از سرکار خانم محمدیان قهرمان مسابقات تکواندو جهان  تجلیل شد و از زحمات ایشان در سمت سرمربی گری تیم تکواندو بانوان دهیاری قمصر تقدیر و تشکر صورت پذیرفت.

در این مراسم علی فرجی دهیار قمصر بااشاره به اینکه مسائل اخلاقی و دینی در ورزش باید نهادینه شود گفت:خوشبختانه تیم تکواندو بانوان دهیاری  یکی از تیمهای با اخلاق شهرستان ری  است.

فرجی با اشاره به موفقیت های تیم تکواندو بانوان دهیاری در عرصه استانی اظهار داشت: این تیم توانست در سالهای گذشته به مقام قهرمانی استان برسد که این مهم باتلاش کادر مربیگری قوی و زحمات شبانه روزی ورزشکاران بدست آمده .

دهیار قمصر افزود: تعداد مدال ها و قهرمانی تیم تکواندو بانوان دهیاری  در حال رشد است و قطعا این رشد فنی علاوه بر عوامل مجموعه ایی بیش از همه نتیجه زحمات خود ورزشکاران و مربیان می باشد.

درپایان از سرمربی تیم تکواندو بانوان دهیاری قمصر با اهداء لوح تقدیر توسط ریاست محترم شورای اسلامی قمصر تجلیل صورت پذیرفت.

باقرشهرتکواندوقمصر
نظرات (0)
Add Comment