تجلیل از کارکنان شایسته سبب تقویت روحیه نیروهای اجرایی می‌شود

 به گزارش راگانیوز، بعدازظهر امروز به‌ منظور ارتقای کیفی در ارائه خدمت  به خانواده شهداء، جانبازان و  ایثارگران با حضور معاون فرهنگی شهرستانهای استان تهران از خدمات ارزنده کارکنان شایسته بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری تقدیر شد.

حسین نصرالله رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تقدیر و تشکر از خدمات ارزشمند کارکنان شایسته، موجب پویایی و
ایجاد انگیزه در کارکنان می‌شود.

وی عنوان کرد: کارکنانی که در انجام وظایف محوله، برخورد مناسب با ارباب رجوع که می‌توان گفت ارباب رجوع بنیاد شهید خاص بوده و امروز محق خدمت هستند دارای رفتار مناسب و شایسته باشند همواره مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری در بخش دیگری از سخنان خود از همه معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری خواست با در نظر گرفتن توانمندی‌های کارکنان و فارغ از نتیجه‌ای که از تلاش و کوشش وی به‌دست خواهد آمد در پی تقویت روحیه و انرژی کارکنان باشند.

این مسئول معتقد است: در پی شناخت ابزارهای تشویق می‌توان با شناخت زمان و موقعیت مناسب و به نحو مقتضی در مورد پرسنل به کار بگیریم تا بهترین
بازخورد از آن حاصل شود.

 

اجراییازتجلیلتقویتروحیهسببشایستهشهرریمیشودنیروهایکارکنان
نظرات (0)
Add Comment