تجلیل و قدردانی مدیریت شهری از مدیران مدرسه شهدای باقرشهر

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ صبح امروز در راستای کسب رتبه ممتاز کشوری در اجرای مدل تعالی مدیریت توسط مدرسه پسرانه نمونه دولتی دوره اول شهدای باقرشهر از مدیران این مدرسه تجلیل و قدردانی به عمل آمد .

افضلی نیا مدیر آموزش و پرورش کهریزک در این خصوص گفت : در سال تحصیلی ۹۶-۹۵ مجری مدل تعالی مدیریت مدرسه، شامل ۱۰ مدرسه ابتدایی، ۶ مدرسه متوسطه دوره اول و ۶ مدرسه متوسطه دوره دوم بوده است که از این میان مدرسه شهدای باقرشهر توانست رتبه ممتاز کشوری را کسب نماید.

وی در ادامه اظهار داشت : در سال تحصیلی جاری تمام مدارس متوسطه دوره اول و دوم مجری مدل تعالی مدیریت مدرسه خواهند بود و انتظار بر این است که شاهد موفقیت تمامی مدارس باشیم.

رئیس شورای اسلامی در این مراسم به سخنرانی پرداخت و افزود : تعلیم و تعلم که رسالت اصلی آن بر عهده فرهنگیان است تاثیر زیادی بر روح، اندیشه، اخلاق و گفتار دانش آموزان و بخشی از اقشار جامعه دارد و این وظیفه بسیار سنگینی است که بر دوش معلمان بزرگوار می باشد  که در کارنامه اعمال آنان ثبت می شود.

وی در ادامه یادآور شد : امروز شاهد تلاش و زحمات معلمان و مدیران فهیم این مدرسه هستیم که توانسته اند این افتخار بزرگ را برای شهر کسب نمایند و راه دانش و علم آموزی را برای آیندگان روشن بدارند .

علیرضا ناصری پور شهردار باقرشهر ، مجتبی پرک رئیس شورای اسلامی باقرشهر ، حسین ابراهیمی و عسگر پناهنده اعضای شورا اسلامی باقرشهر امروز با حضور در مدرسه شهدای باقرشهر ، کسب این افتخار و مایه مباهات را به مدیریت ، معلمان و دانش آموزان مدرسه شهدای باقرشهر تبریک گفته و از آنان تجلیل و قدردانی نمودند .

 

باقرشهرشهرداریمدرسه
نظرات (0)
Add Comment