تجمع بزرگ هیات های مذهبی در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)

راگانیوز – هم زمان با سالروز شهادت جانگداز بزرگ بانوی خلقت و سرور زنان اهل بهشت حضرت فاطمه زهرا(س) تجمع بزرگ هیات های مذهبی در بارگاه ملکوتی حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) برگزار شد.

 

به گزارش ایرنا، هیات های مذهبی در روز پنجشنبه مصادف با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در قالب دستجات عزاداری، برای عرض تسلیت به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم (ع) ضمن تشرف به حرم مطهر حضرت سیدالکریم (ع) اقامه عزاداری کردند.

در این مراسم معنوی سخنرانان، ذاکران و شعرا آئینی به ایراد سخنرانی، مرثیه سرائی و مدح و منقبت حضرت صدیقه طاهره (س) پرداختند.

در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) مردم شهرری در قالب دسته های عزاداری به خیابانها آمده و با تجمع بزرگی در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، عشق و ارادت خود را به دخت گرامی پیامبر اکرم (ص) به نمایش گذاشتند.

مردم مومن و خداجوی شهرستان ری همچنین با برگزاری مراسم عزاداری طی دهه فاطمیه در مساجد و تکایای این شهرستان، به سوگ نشستند.

برپایی ایستگاههای صلواتی و پخش نذورات برای پذیرایی از عزاداران دخت نبی مکرم اسلام (ص) چهره خاصی به شهرری قبله تهران داد و امروز فریاد یا زهرا (س)و یا علی(ع) در فضای این شهرستان به گوش می رسید.

لازم به ذکر است در پایان مراسم عزاداران نماز ظهر و عصر را اقامه کردند.

آستانالحسنیعبزرگتجمعحضرتدرشهرریعبدالعظیممذهبیمقدسهایهیات
نظرات (0)
Add Comment