تدبیر رهبر انقلاب در نامگذاری سال را بایستی محقق کنیم

 تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) با اشاره به نامگذاری سال 93 از سوی رهبری با عنوان ˈاقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادیˈگفت: تدبیر رهبر معظم انقلاب را بایستی به مرحله عمل برسانیم.

 

آیت اللهˈمحمد محمدی ری شهریˈ روز یکشنبه در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان ری، اظهار داشت: اقشار مختلف مردم و مدیران دستگاه ها اجرایی بایستی تدبیر رهبر معظم انقلاب در نامگذاری سال جدید را سرلوحه برنامه های خویش قرار داده و برای تحقق آن در جامعه تلاش کنند.

رییس دانشگاه علوم قرآن و حدیث،افزود: می بایستی خواسته به حق معظم له در این شرایط فرهنگی و اقتصادی را به مرحله اجرا و عمل برسانیم.

وی، در ادامه با دعوت از دستگاه های اداری کشور در ماه های ابتدایی امسال به منظور برنامه ریزی دقیق در خصوص دو مقوله مهم فرهنگ و اقتصاد مورد نظر رهبر معظم انقلاب در حیطه کاری خود،دستگاه های اجرایی را به تشکیل کمیته های مختلف پیگیری در خصوص پیاده کردن منویات رهبر معظم انقلاب دعوت کرد .

وی گفت: هر مدیری در حطیه کاری خود ضمن برنامه ریزی در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی بایستی بیشتر مدیریت سبک اسلامی را در دستگاه اجرایی خود اجرا و عملیاتی کند.

وی با بیان اینکه، هزینه کرد مدیران کشور در امور غیر اولویت دار کشور در شرایط فعلی کشور هرچند کار خوبی نیز باشد خیانت به کشور و خلاف شرع محسوب می شود، تاکید کرد: مدیران کشور هزینه های خود را با توجه به شرایط اقتصادی موجود کاهش داده و بودجه های اختصاصی خویش را تنها در امور ضروری کشور هزینه کنند.

آیت الله ری شهری در ادامه یکی از دردهای فعلی جامعه را رواج تملق و چاپلوسی دانست و ضمن دعوت مدیران کشور به بالابردن ظرفیت نقدپذیری و روحیه پذیرش انتقاد، اظهار داشت: نباید همواره انتظار تعریف و تمجید داشته باشیم و همه ما می بایستی یکدیگر را به حق و صبر سفارش کنیم چراکه همه نیازمند نصیحت و موعظه هستیم.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)همچنین به پیشنهادات خود به شهردار تهران در خصوص ارتقا فرهنگی مضامین تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر تهران، اشاره کرد و افزود: گنجینه ای از رهنمودهای حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) بعنوان یکی از محدثین بزرگ جهان نه تنها در شهرری بلکه در تهران بزرگ می تواند مورد بهره برداری فرهنگی مجموعه شهری قرار گیرد.

نخستین جلسه شورای اداری شهرستان ری روز یکشنبه با حضور امامان جمعه شهرستان ری، باقر شهر و همچنین معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری، معاونین، مشاورین و جمعی از مسوولین ادارات این شهرستان در تالار شیخ صدوق حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار شد.

شهرری
نظرات (0)
Add Comment