تدوين آيين نامه جامع تجليل از قهرمانان و نخبگان ورزشي و فرهنگي باقرشهر

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ حسین ابراهیمی ضمن تبریک به مناسبت هفته تربیت بدنی ، گفت :به زودی تدوین آيين نامه جامع تجليل از قهرمانان و نخبگان ورزشي و فرهنگي باقرشهر به اتمام خواهد رسید .
رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی باقرشهر در ادامه افزود : نخبگان شهر در تمامی زمينه ها از جمله : نخبگان ورزشي ، علمي ، فرهنگي ، اجتماعي ، علوم قرآني ، بخش صنعت ، اختراعات و … با توجه به آیین نامه تدوین شده مورد تجليل قرار گرفته و جوایزی به آنان اهدا خواهد شد تا همین امر سبب شود با ایجاد انگیزه در جوانان باقرشهر پیشرفت در تمامی زمینه های علمی و ورزشی را شاهد باشیم .
عضو شورای اسلامی باقرشهر از گام بلند و موثر در جهت ارتقا کیفیت ورزش باقرشهر خبر داد و گفت : مصوبه افتتاح حساب جداگانه در خصوص تربيت بدني باقرشهر صورت گرفته كه از این پس تمامي درآمدهاي اماكن ورزشي شهرداري به حساب فوق واريز شده و فقط در ورزش باقرشهر هزينه خواهد شد ، كه این مصوبه گام بلندي در جهت پويايي ، ارتقا كيفيت ورزش شهر و توسعه و نگهداري زير ساخت ها خواهد بود .
حسین ابراهیمی گزارش مختصری از عملكرد كميسيون ورزش شورا در مدت زمان كوتاه شروع به كار شورا ارائه داد و تصریح کرد : تا کنون ٦جلسه رسمي با حضور اعضاي كميسيون ورزش شورای اسلامی باقرشهر صورت گرفته و برنامه های ورزشي باقرشهر در شش ماهه دوم سال ٩٦ تدوین شده است .
وی از سامان دهي و برنامه ريزي هيئت هاي ورزشي با همكاري اداره ورزش و جوانان و تربيت بدني شهرداري باقرشهر خبر داد و گفت :مصوبه كمك به تيم هاي فوتبال باقرشهر حاضر در ليگ هاي مختلف استان تهران ، صورت گرفته است تا بتوانیم از این طریق تیم های فوتبال باقرشهر را حمایت نماییم .
رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی باقرشهر یادآور شد : تمامي اماكن ورزشي سطح شهر باقرشهر مورد بازدید و کارشناسی قرار گرفته است وبرطرف كردن نواقص و مشكلات آنها بر اساس اولويت یکی از اصلی ترین دغدغه های ما می باشد .
وی از تجهيز سالن بدنسازي باشگاه غدير خبر داد و اظهار داشت :تجهيز و راه اندازي سالن كشتي در ورزشگاه فدك نیز انجام شده و به بهره برداری رسیده است .
ابراهیمی با اشاره به اینکه پیگیر ساخت باشگاه مخصوص بانوان در خيابان ٢٢بهمن هستیم ، خاطرنشان کرد : امیدواریم بتوانیم با ایجاد مکان های ورزشی مطلوب در سطح شهر و تجهیز سالن های ورزشی موجود ، با پشتکار جوانان باقرشهری و حمایت پیشکسوتان ورزشی قهرمانان ملی و بین المللی پرورش دهیم .

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی باقرشهر در پایان افزود : از تمام صاحب نظران و پیشکسوتان در عرصه ورزش خواهشمندیم با ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خویش ما را در خصوص ارتقاء کیفیت ورزش باقرشهر یاری دهند .

شوراورزش باقرشهر
نظرات (0)
Add Comment