ترویج فرهنگ آزادی و تفکر اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش راگانیوز ، روابط عمومی و اطلاع رسانی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری: دکتر علی قدمیاری در همایش ملی آیین های عاشورایی با اشاره به نام دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: «آزادی و ترویج تفکر اسلامی با توجه به تاکیدات رهبری در جهت شناخت اسلام مخصوصا در جوانان از برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی است.

او با بیان اینکه هیئت های مذهبی و دانشجویی باید دور از جریان های سیاسی فعالیت کنند، ادامه داد: هیئت های مذهبی و دانشجویی مربوط به یک فکر سیاسی نیستند و باید تنها برای ترویج اسلام تلاش کنند.

قدمیاری ضمن اشاره به بخش نامه جامع سامان دهی هیئت های عزاداری، عنوان کرد: «مخاطبان هیئت های مذهبی و دانشجویی از فرهیختگان، استادان و دانشجویان هستند، بنابراین باید از تحریف مسائل جلوگیری شود و برنامه های فاخر فرهنگی و هنری در این رابطه صورت گیرد.

مدیر کل تشکل های دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به کرسی های آزاد اندیشی اظهار کرد: «کرسی های آزاد اندیشی درباره فلسفه قیام عاشورا،شب شعر، دیوارنویسی، یادگارنویسی و آیین های هنری و نقاشی از جمله فعالیت هایی است که باید در دانشگاه درباره عاشورا رونق گیرد.

او افزود: «دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی اربعین امسال مانند سال های گذشته با دیگر دانجشویان کشور به صورت جمعی به دیدار مقام معظم رهبری خواهند رفت.

قدمیاری در پایان گفت: «مسئولان دانشگاه باید از هیئت های مذهبی و دانشجویی حمایت بیشتری کنند و این هئیت ها نباید تنها به عزاداری محدود باشند بلکه تمام مراسم های اسلامی از جلمه اعیاد را هم پوشش دهند.»

ازاددانشگاهشهرریکرسی
نظرات (0)
Add Comment