ترویج فرهنگ و اخلاق نیکو از اهم وظایف همگان می باشد

به گزارش راگانیوز ، افضلی نیا مدیر آموزش و پرورش کهریزک به همراه شادمان کارشناس آموزش نیروی انسانی، فاطمی کارشناس تعاون و امور رفاهی این اداره و دیگر مسئولین از کلاس های ضمن خدمت هنرآموزان جدیدالاستخدام مناطق شهرستان های استان تهران بازدید به عمل آوردند.
افضلی نیا در ادامه این بازدید، گفت: داشتن انگیزه و برنامه های کارآمد از اهم وظایفی است که باید مورد توجه خاصی قرار گیرد تا بتوان برای داشتن کلاس هایی پویاتر و در نتیجه جامعه ای پیشرفته تر تلاش کنیم.
وی در ادامه افزود: لازمه ارتباط خوب دانش آموزان با محیط مدرسه و معلمین در جهت رفع مسائل و کاهش آسیب های اجتماعی، جلب اعتماد آنان می باشد که باید با مدیریت مطلوبی این امر تحقق یابد.
وی همچنین اضافه کرد: ارائه و ترویج فرهنگ و اخلاق نیکو به دانش آموزان و توان قدرت تصمیم گیری به هنگام مواجه با مشکلات، از دیگر وظایفی است که باید با توان هر چه بیشتر صورت گیرد.
افضلی نیا در ادامه ضمن آرزوی موفقیت و توفیق روز افزون برای اعضای حاضر، اظهار داشت: مهمترین منابع هر کشوری نیروی انسانی آن می باشد و آماده سازی این نیروها با همت و دلسوزی معلمین میسر خواهد شد و این امر تعهد کاری ما را بیش از هر چیز دیگری طلب می کند.
شایان ذکر است کلاس های ضمن خدمت هنرآموزان مناطق شهرستان های استان تهران از ۱۸ مرداد ماه لغایت ۳ شهریور ماه به میزبانی هنرستان شهید گلشنی منطقه کهریزک در رشته های ساخت و تولید، مکانیک و ساختمان برگزار می گردد.
نظرات (0)
Add Comment