تشکیل انجمن پیشکسوتان شهرستان ری

به گزارش راگانیوز به‌نقل از روابط‌عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان ری، نشست مجتبی جانعلی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری و پیشکسوتان ورزشی شهرستان ری در سالن اجتماعات اداره ورزش و جوانان شهرستان ری برگزار  شد.

محسن سبز علی، پیشکسوت ورزش کشتی طی سخنانی در این نشست از تشکیل انجمن پیشکسوتان شهرستان ری خبر داد و اظهار داشت: انجمن پیشکسوتان ورزش شهرستان ری در راستای تاکیدات رهبر معظم انقلاب و به منظور بررسی مشکلات نخبگان و پیشکسوتان ورزشی و حل مسائل ورزشی آنان تشکیل می‌شود.

وی گفت: با حضور جانعلی به‌عنوان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری ما شاهد اتفاقات مثبتی در ورزش این شهر بوده ایم، از جمله تقدیر از هیئت‌های ورزشی و برنامه‌های متنوع و در خور توجه در راهپیمایی 22 بهمن و مراسم تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای ورزشکار که به‌زودی انجام خواهد گرفت.

پیشکسوت ورزش کشتی شهرستان ری افزود: ما به‌عنوان خدمتگذار و رابطی بین ورزشکاران و اداراه ورزش و جوانان در کنار ورزشکاران و نخبگان ورزشی هستیم. تجربیاتی که شما پیشکسوتان دارید سرمایه و گنجینه ارزشمندی برای این شهر است و اگر  تجربه شما و حمایت و تشویق مسئولان نباشد ما شاهد بروز قهرمانانی همچون علیرضا دبیر، هادی ساعی و حمید سوریان نخواهیم بود.

شهرستان ری علی‌رغم قهرمانان المپیکی و جهانی مظلوم واقع شده است

مجتبی جانعلی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری نیز طی سخنانی در این نشست اظهار داشت: شهرستان ری علی‌رغم دارا بودن قهرمانان المپیکی و جهانی مظلوم واقع شده و پیشرفت در خور شان این شهرستان نداشته است.

وی ادامه داد: الحمدالله فرماندار شهرستان ری خود ورزشکار بودند و حمایت خوبی از ورزش این شهر می‌کنند. در سال آینده حتماً نشستی با حضور فرماندار و پیشکسوتان شهرستان ری خواهیم داشت تا وی از نزدیک با مشکلات و داخواست‌های شما عزیزان اشنا شوند.

بر پایه این گزارش،  تعدادی از پیشکسوتان نیز در بخش پایانی این نشست درخواست‌ها و انتظاراتشان را بیان کردند.

انجمنشهرریپیشکسوتان
نظرات (0)
Add Comment