تشکیل ستاد مناسبت‌های ملی و مذهبی در شهرری

به گزارش راگانیوز ، هدایت‌الله جمالی‌پور در جلسه ستاد هماهنگی برگزاری جشن شوق انتظار با موضوع اعیاد شعبانیه که با حضور امام جمعه شهرری، شهردار منطقه20، معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری، بخشداران تابعه و مسئولان شهرستان در تالار خدمت فرمانداری ری برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه امسال سالگرد ارتحال امام عظیم الشان (ره) مقارن گشته با عید نیمه شعبان، باید تدبیری اتخاذ شود تا با برنامه‌ریزی‌های مناسب و شایسته هم حرمت و عزت مراسم ارتحال امام حفظ شود و هم مراسم جشن نیمه شعبان با شکوه و عظمت بیشتری برگزار شود.

وی با تاکید به مسئولان ادارات شهرستان در راستای هرچه باشکوه برگزار کردن این مناسبت‌های ملی و مذهبی در حوزه شهرستان گفت: در کنار شهرداری‌های تابعه که مسئولیت فضاسازی مناسب در شهرستان را به عهده دارند، وظیفه تمام ادارات و نهادهای اجرایی شهرستان است تا با همکاری ستاد هماهنگی اعیاد شعبانیه از تمام ظرفیت‌های خود در راستای هرچه باشکوه برگزار کردن این مراسم استفاده کنند.

معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری با تاکید بر اهمیت حضور خودجوش مردم در اجرای مناسبات ملی و مذهبی تصریح کرد: باید مراسم و مناسبت‌ها با محوریت مردم و با مشارکت همه جانبه عمومی برنامه‌ریزی شود تا مناسبت‌های ملی و مذهبی باشکوه و عظمت بیشتری در شهرستان ری برگزار شود.

وی افزود: امور مساجد شهرستان نیز با همکاری فرمانداری و شهرداری مناطق با انتخاب چند مسجد پرجمعیت و جامع مراسم بزرگ و باشکوهی با موضوع مهدویت برگزار کند.

فرماندار ویژه شهرستان ری در پایان عنوان کرد: ادارات آموزش و پرورش نواحی یک و دو نیز با تدوین برنامه‌های مناسب برای دانش آموزان و ارائه مباحث مهدویت و شناخت امام زمان (عج) در مدارس شهرستان از تمام ظرفیت خود استفاده کنند.

 

تشکیلدرستادشهرریمذهبیملیمناسبتهایو
نظرات (0)
Add Comment