تشکیل ستاد نکوداشت علما و بزرگان شهرری

راگا نیوز-شهردار منطقه 20 تهران در جریان چهل و هشتمین جلسه شورای فرهنگی این منطقه از شکل‌گیری ستاد نکوداشت علما و بزرگان شهرری خبر داد.

به گزارش راگا نیوز، عظیم بابایی پنج‌شنبه شب در جلسه شورای فرهنگی که با حضور نخبگان فرهنگی شهرری برگزار شد، گفت:‌ به‌منظور معرفی الگوهای ارزشمند جامعه به نسل جوان و شناخت آثار و فعالیت‌های آن‌ها، ستاد نکوداشت علما و بزرگان شهرری تشکیل می‌شود.

شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه شهرری به‌عنوان قطب فرهنگی و مذهبی و مهد بسیاری از فرهیختگان و علمای اسلامی است، خاطرنشان کرد:‌ برپایی همایش تجلیل، جمع‌آوری آثار، مستندسازی زندگی اجتماعی، فرهنگی و سیاسی علما و بزرگان از مهمترین اهداف شکل‌گیری این ستاد است.

وی با اشاره به مراسم تجلیل از خدمات ارزنده آیت‌الله غیوری که در اواخر سال گذشته برپا شد را در این راستا برشمرد و تصریح کرد: تشکیل ستاد نکوداشت علما و بزرگان شهرری با هدف نهادینه کردن شناخت و تقدیر از این فرهیختگان در سطح جامعه انجام می‌شود.

شهردار منطقه 20 تهران در ادامه به اصول ده‌گانه شهردار تهران در دور جدید مدیریت شهری اشاره کرد و افزود: تلاش ما بر این است که فعالیت مجموعه‌های تصمیم‌ساز از جمله شورای فرهنگی که محلی برای بررسی فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی مدیریت شهری در سطح جامعه است، با محوریت این اصول انجام شود.

این گزارش حاکی است، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری، استاد علی علی (هنرمند خوشنویس) و حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا صادقی مسئول دفتر آیت‌اله غیوری از اعضای جدید چهل و هشتمین جلسه شورای فرهنگی شهرداری منطقه 20 بودند که از این پس به‌همراه دیگر اعضا که شامل شهردار منطقه، قائم مقام، معاونان و مدیران ارشد شهرداری منطقه 20، رئیس امور مساجد شهرری، مسئول ستاد نمازجمعه شهرری و تعدادی از نخبگان و فرهیختگان فرهنگی هستند در این جلسه حضور خواهند داشت.

بزرگانراگا نیوزریستاد نکوداشتشهردار شهرریشهرریعلمامنطقه 20
نظرات (0)
Add Comment