تشییع پیکر یکی دیگر از شهدای گمنام غواص در جنوب تهران

به گزارش راگانیوز به نقل از فارس، صبح امروز و هم‌زمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) آیین تشییع پیکر یکی دیگر از شهدای گمنام غواص با حضور پرشور مردم از میدان بهشت به جنوب تهران آغاز شد.

مردم مومن، ولایی و شهید پرور ایران اسلامی به همراه جمع کثیری از طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه با حضوری پرشور در این مراسم ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا، بار دیگر با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق کردند.

به گزارش فارس، پیکر این شهید والا مقام از میدان بهشت جنوب تهران آغاز و پس از طی مسیر از خیابان شهید رجایی به جامعه عملیه امیرالمومنین (ع) منتقل شده و پس از اقامه نماز و اجرای مراسم عزاداری به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع) در حوزه علمیه حضرت امیرالمومنین (ع) آرام می‌گیرد.

*پیکر شهدای گمنام غواص در جنوب تهران در منزل ابدیشان آرام گرفت

پیکر مطهر دو تن از شهدای گمنام غواص در دو نقطه جنوب تهران در منزل ابدیشان آرام گرفت. مراسم تشییع یکی از این شهدای غواص گمنام با حضور پرشور و ده‌ها هزار نفری مردم شهرستان ری از مقبرةالشهدای گمنام میدان نماز شهرری تشییع شد.

پیکر مطهر این شهید والامقام پس از تجمع باشکوه امت حزب‌الله از مقبرة‌الشهدا تشییع و پس از طی مسیر بلوار امام حسین (ع) وارد ستاد فرماندهی سپاه حضرت‌الشهدا (ع) استان تهران شد و پس از اقامه نماز پیکر این شهید را تا منزل ابدیش همراهی کردند.

پیکر شهید گمنام غواص در منزل ابدیش آرام گرفت، این مراسم با حضور پرشور و ولایی خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، سردار علی نصیری فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران، هدایت‌الله جمالی‌پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه ری، غلامرضا بوربورثانی جانشین سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) و جمع کثیری از فرماندهان و مسئولان سپاه و اقشار مختلف جامعه در ستاد فرماندهی سپاه حضرت سیدالشهدا استان تهران در شهر ری برگزار شد.

 مادر دو تن از شهدای والامقام شهرستان ری پیش از تدفین این شهید والامقام حرف دل خودشان را بازگو کردند و از مردم خواستند تا با تمام وجود راه شهدا را ادامه دهند و نگذارند خون پاک شهدا پایمال شود.

* آرام گرفتن یکی دیگر از شهدای غواص گمنام در حوزه علمیه امیرالمومنین

یکی دیگر از شهدای گمنام غواص طی مراسم باشکوه دیگری در جنوب تهران از میدان بهشت تشییع شد. مردم پیکر این شهید والامقام را از میدان بهشت تشییع و پس از عبور از مسیر خیابان شهید رجایی تا جامعه علمیه امیرالمومنین (ع) با اشک دیده بدرقه کردند.

پیکر این شهید هم در حوزه علمیه امیرالمومنین (ع) در منزل ابدیش آرام گرفت. این مراسم با حضور مسئولان حوزه‌های علمیه شهرستان‌های استان تهران از جمله حجت‌الاسلام والمسلمین نقی مهدوی‌خواه مسئول امور طلاب علمیه استان تهران و رئیس حوزه علمیه امیرالمومنین و جمعی کثیری از طلاب استان تهران در حوزه علمیه استان تهران برگزار شد.

 

ازتشییعتهرانجنوبدردیگرشهدایشهرریغواصپیکرگمنامیکی
نظرات (0)
Add Comment