تشییع پیکر ۴ شهید مدافع حرم در باقرشهر +تصاویر

به گزارش راگانیوز ، در آستانه سالروز فتح خرمشهر و روز مقاومت و پیروزی، پیکر مطهر چهار شهید مدافع حرم تیپ فاطمیون صبح امروز با حضور گسترده مردم باقرشهر و کهریزک از مقابل مصلی بزرگ شهر تشییع شد.

مردم باقرشهر پیكر شهیدان عارف حسینی، ظاهر حسینی، علی سجاد صفدری و حبیب سمیعی از لشكر فاطمیون را از مقابل مصلی بزرگ باقرشهر تا ابتدای خیابان ۲۴ متری طالقانی تشییع کردند.

این مراسم با حضور گسترده مردم،خانواده‌های معظم شهداء و ایثارگران، ورزشکاران، فرهنگیان،بسیجیان،پاسداران،کارمندان ادارات و همچنین آیت الله سید احمد موسوی امام جمعه بخش کهریزک، سرهنگ موسی پور فرمانده ناحیه حضرت روح الله(ره)، سعید استادفرج شهردار باقرشهر، ابوطالب بقرایی، حسن دارابی و حسین توکلی اعضای شورای اسلامی باقرشهر، سرهنگ حسینی فرمانده حوزه بسیج ۴۵۱ باقرشهر و سایر مدیران و مسئولین ادارات منطقه برگزار شد.

سرهنگ موسی پور فرمانده سپاه ناحیه روجح الله(ره) در حاشیه این مراسم ضمن تبریک پیشاپیش میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت اباصالح المهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف خدمت تمام شیعیان اظهار داشت: امروز شاهد تشییع چهار شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) هستیم؛ شهدایی که برای اعتقادات و باورهای قلبی خود و در جهت تقویت محور مقاومت و مقابله با استکبار جهانی و صهیونیست جان خود را تقدیم کردند.

وی ضمن ابراز همدردی با خانواده این شهدا افزود: ما هرکاری برای شهدا انجام دهیم، باز هم کم است و به همین دلیل در جهت برگزاری هرچه با شکوه تر این مراسم، اقدامات زیادی از قبیل تشکیل ستادهای ویژه تشییع شهدا و مراسم های این چنینی انجام شده است که مراسم امروز هم در قالب همین ستاد بوده است.

وی ضمن تشکر از مسئولان بخش کهریزک، باقرشهر و نواحی اطراف به جهت همکاری در برگزاری خوب و با شکوه این مراسم خاطرنشان کرد: الحمدلله با اقدامات، هماهنگ ها و برنامه ریزی های انجام شده شاهد حضور گسترده مردم در آیین تشییع این ۴ شهید مدافع حرم آل الله هستیم و مردم این خطه ولایت مدار نیز بار دیگر با حضور کم نظیر خود نشان دادند که پای ارزش ها و باورهایشان هستند و پشتیبان این نظام و انقلاب خواهند بود.

گفتنی است ؛ این شهیدان طی ماه های گذشته در نبرد با گروه‌های تكفیری در سوریه به شهادت رسیده بودند.

 

 

باقرشهرشهرریشهیدمدافع حرم
نظرات (0)
Add Comment