تعامل با رسانه ها موجب تسریع در امر خدمت رسانی می شود.

سعید استاد فرج به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی در نشست مشترک شهردار و اعضای شورای اسلامی باقرشهر و خبرنگاران اظهار داشت: روابط عمومی ها از بازوان اجرایی مدیریتی و پلی میان آنان و افکار عمومی بوده و باید محور ایجاد تحول اداری در سازمان محل خدمت خود باشند.

در ابتدای این نشست شهردار باقرشهر نیز ضمن تاکید بر همدلی هرچه بیشتر جامعه فعالان عرصه روابط عمومی و رسانه گفت: با گذشت 35 سال از انقلاب اسلامی برای رسیدن به اهداف والای مسئولیت سنگینی بر دوش همه ماست.

شهردار باقرشهر گفت: مطبوعات بر اساس قانون رسالتي دارند كه يكي از آن‌ها ارتقاي دانش و معلومات مردم است از اين رو آگاه كردن و اطلاع‌رسانی به مردم بايد مورد توجه ويژه قرار گيرد.
ˈسعید استاد فرجˈ اظهار داشت: حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و تبین اندیشه‌های والای امام راحل نیازمند عزم مردان و زنان بزرگ این سرزمین است.
وی همچنین تاکید کرد: تعامل و ارتباط دوسویه با رسانه‌ها به طور حتم موجب تسریع در خدمات‌رسانی هرچه مطلوب‌تر به شهروندان باقرشهر و افزایش میزان رضایتمندی آنان خواهد شد.

استاد فرج با تأكيد بر بی‌طرف بودن رسانه‌ها گفت: رسانه‌ها نبايد صرفاً در خدمت فرد يا گروه خاص باشند، تا بتوانند آزادانه و در چهارچوب قانون به رسالت خود جامعه عمل بپوشانند.

ایشان یادآور شد  رسانه جمهوری اسلامی باید در خدمت اشاعه فرهنگ اسلامی، برخورد سالم اندیشه‌ها، ارائه آگاهی‌های مکتبی، سیاسی و اجتماعی، ایجاد احساس مسئولیت، امید و اعتماد در مردم، افشای توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی و فراهم آوردن زمینه رشد انسان تا مرحله خلیفه الهی باشند

استاد فرجشهردار باقرشهرشهرری
نظرات (0)
Add Comment