مبلمان های شهری بوستان عطر سیب تعویض شد

به گزارش  راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ مسئول زیباسازی شهرداری با اعلام این خبر گفت : در راستای گسترش فضای سبز و ارائه خدمات بهینه به شهروندان و همچنین در جهت حفظ زیبایی اقدام به نصب و تعویض نیمکت ها و سطل های زباله بوستان عطر سیب نموده ایم .

وی در ادامه افزود : از آنجایی که سطل های زباله ، پس از مدتی به دلیل استفاده بیش از حد و یا عدم دقت در تخلیه زباله ها فرسوده می شوند ، این  مساله علاوه بر اینکه زیبایی شهر را تهدید می کند ، بهداشت عمومی شهروندان را نیز به خطر می اندازد از این رو شهرداری تصمیم به تعویض کلیه سطل های زباله در بوستان عطر سیب گرفت .

محمد کتی با اشاره به اینکه شهرداری در جهت رضایت و آسایش شهروندان قدم بر می دارد ، اظهار داشت : نصب و چینش نیمکت های جدید در بوستان عطر سیب یکی دیگر از اقداماتی است که شهرداری باقرشهر به آن توجه ویزه ای دارد و به صورت دوره ای در راستای زیباسازی و بهسازی منظرشهری اقدام می نماید .

مسئول زیباسازی شهردرای باقرشهر در پایان تصریح کرد : از شهروندان خوب و فهیم باقرشهر انتظار داریم در راستای حفظ و نگهداری از تجهیزات و امکانات نصب شده در بوستان عطر سیب و دیگر بوستان های باقرشهر وهمچنین فضای سبز منطقه ، شهرداری را در خدمت رسانی بهینه و مطلوب یاری کنند تا شاهد شهری زیباتر از پیش باشیم .

 

 

باقرشهرزیباسازیشهرداریشهررینیمکت
نظرات (0)
Add Comment