تغییر مسیر خط اتوبوسرانی مترو شهر ری به راه‌آهن

خط اتوبوسرانی متروی شهر ری به میدان راه‌آهن به منظور افزایش دسترسی و بهره‌مندی شهروندان تغییر مسیر یافت.

به گزارش راگانیوز، خط اتوبوسرانی متروی شهر ری به میدان راه‌آهن به منظور افزایش دسترسی و بهره‌مندی بیشتر شهروندان از ناوگان حمل و نقل عمومی تغییر مسیر یافت.

معاون حمل و نقل در ترافیک شهرداری منطقه 20 در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در این ارتباط اظهار داشت: تغییر مسیر خط 732 اتوبوسرانی که از متروی شهر ری آغاز و به میدان راه‌آهن ختم می‌شود دسترسی شهروندان از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی به محله جوانمرد قصاب، بزرگراه شهید کریمی، اداره گذرنامه، مجتمع‌های مسکونی الهیه و اتوبوسرانی فراهم شد.

علیرضا اسفراینی‌نژاد با اشاره به احداث 12 ایستگاه در مسیر جدید خط 732 افزود: علاوه بر ایستگاه‌های جدید‌الاحداث 6 ایستگاه مخابرات، میدان شهر ری، سه راه ورامین، ابن بابویه، چشمه‌علی و بسیج نیز در مسیر جدید خط اتوبوسرانی متروی شهر ری تا میدان راه‌آهن پوشش داده شده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: طول مسیر رفت این مسیر به 17 هزار و 800 و طول مسیر برگشت به 15 هزار و 300 متر افزایش یافته است.

معاون حمل و نقل در ترافیک شهرداری منطقه 20 در پایان یادآور شد: توسعه خطوط حمل و نقل عمومی و افزایش دسترسی شهروندان به این ناوگان از اولویت‌های مدیریت شهری است که به منظور رفاه حال بهره‌مندان و تردید آنان به استفاده از حمل و نقل عمومی انجام می‌شود.

تهرانجنوب تهرانراگا نیوزریشهرداری باقرشهرشهرری
نظرات (0)
Add Comment