تفکر بسیجی سد محکمی در مقابل سیل دشمنی های مخرّب دشمنان نظام است

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی فرمانداری ری”سعید بیات” معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری ویژه شهرستان ری در مصاحبه اختصاصی با پورتال اطلاع رسانی فرمانداری ری ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: تفکر بسیجی بر اساس ارزشهای والای اسلامی استوار است که همیشه پویا و زنده است .

وی بسیج را نهادی اجتماعی با ابعاد مختلف دانست و اظهار داشت: بسیج نهادی است وسیع و پاسخگوی نیازهای اساسی  و حیاتی جامعه اسلامی می باشد.

بیات در ادامه گفت: بسیج را یکی از سالم‌ترین و ظرفیت‌پذیرترین تشکل‌ها برای اقشار مختلف مردم دانست و عملکرد بسیج را درخشان و تفکر بسیجی را یکی از اندیشه‌های شاخص و ناب امام خمینی (ره) عنوان کرد .

معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری ری ادامه داد: تفکر ناب بسیجی در بردارنده همه خصایل نیکو، روحیه جهادی، مقاومت و استکبار ستیزی، ایثار و ازخودگذشتگی است.

بیات در ادامه افزود:بسیج با ورود به عرصه‌ای فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی توانسته است علاوه بر ایفای نقشی بی‌بدیل موفقیت‌های بی‌نظیری را در حوزه های مختلف کسب کند .

معاون فرماندار ری هفته بسیج را فرصت مغتنمی برای تبیین رشادت ها، دلاورمردی ها و عمق فرهنگ بسیجی دانست و اظهار داشت:باید در این هفته تلاش کرد ضمن هرچه باشکوه­تر برگزار کردن برنامه­های این هفته، برنامه­های جذاب و جوان­پسند بیش­تر مورد توجّه قرار گیرد .

2025برایتومانزبالههایشهرریمنطقهمیشودمیلیاردهزینه
نظرات (0)
Add Comment