تقدیر امام جمعه قیام دشت از مدیر امور آب آبفای منطقه 6- شهر ری

امام جمعه شهر قیام دشت در مراسم نماز جمعه این شهر از تلاش و توجه ویژه مدیر امور آب شرق شهرستان ری در خدمت رسانی به مردم منطقه تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب منطقه6-  شهر ری حجت الاسلام والمسلمین سید حسین امیری در خطبه های نماز جمعه خدمت رسانی به مردم را از وظایف همه مسئولان برشمرد و با تقدیر ویژه از تلاش های مسلم سلطانیان مدیر امور آب شرق شهرستان ری(قیام دشت و خاور شهر) اظهار داشت : با توجه به وضعیت بحرانی منابع  و کمبود شدید آب ، اقدام های شایان توجهی  در این شهر  در امر آب رسانی به ویژه در جهت اجرای مرحله دوم پروژه خط انتقال آب آشامیدنی از سد ماملو و همچنین احداث مخزن زمینی 5000 متر مکعبی قیام دشت صورت پذیرفته است که نشان از توجه خاص و اهتمام ویژه مسولان شرکت آب و فاضلاب دارد.

خطیب نمازجمعه قیام دشت ضمن ابراز رضایت و تقدیر از عملکرد آبفای منطقه6- شهرری  در توسعه و بازسازی شبکه آبرسانی شهر قیام دشت افزود:عملیات  اصلاح و بازسازی 3000  متر از لوله های فرسوده شهر که باعث چلوگیری از هدررفت آب و تامین آب آشامیدنی تعدادی از شهروندان شد کاری مقدس و الهی است که با تلاش و زحمات شبانه روزی کارکنان و نظارت و مدیریت مستمر  مدیر امور آب شرکت آبفای منطقه انجام شده است .

حجت الاسلام امیری در جمع نمازگزاران نماز جمعه فعالیت های مدیر امور آب شرکت آب وفاضلاب منطقه6- شهر ری را در امر خدمات رسانی به مردم این شهر ارزنده و قابل تقدیر دانست و با اهدای لوح تقدیر و سپاس از زحمات و تلاش های مسلم سلطانیان مدیر امور آب شرق شهرستان ری تقدیر و سپاسگزاری کرد.

6آبآبفایازامامامورتقدیرجمعهدشتریشهرشهرریقیاممدیرمنطقه
نظرات (1)
Add Comment
  • سید علی

    باسلام این مدیر شایسته تقدیر بود ما خود سالها در قیامدشت زندگی می کنیم و ایبشان هر روز و شب در راه خدمت رسانی مشغول می باشند .خداوند متعال انشااله با خادمان محشور فرمایند.با تشکر سید علی رستگاری