تقدیر رئیس شورای اسلامی باقرشهر و مسئولین شهری از مدال آور غیور باقرشهری

 

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ دکتر حبیبی رئیس شورای اسلامی باقرشهر ، کاظم عبادی عضو شورای اسلامی باقرشهر ، رضا لک مسئول تربیت بدنی شهرداری ، عبداللهی رئیس اداره ورزش و جوانان و باقر مظفری مسئول هیات کشتی باقرشهر با حضور در منزل پژمان پشتنام از این ورزشکار خوب باقرشهر قدردانی کردند .

دکتر حبیبی در این دیدار ضمن عرض تبریک این افتخار آفرینی به خانواده پشتنام ، گفت : امروز بسیار خرسندیم که یک جوان باقرشهری بار دیگر توانسته است چنین افتخاری در عرصه کشتی فرنگی بیافریند و پرچم سرافراز کشورمان را به اهتزاز درآورد و مردم خوب باقرشهر را با دلاوری و غیرت خود سربلند کند .

وی در ادامه با اشاره به اینکه قهرمانی جوانان باقرشهر وظیفه ما مسئولین را سنگین تر می کند ، اظهار داشت : از آنجایی که رقابت در عرصه های جهاتی و ملی نیازمند زیرساخت های اساسی در عرصه ورزش شهر است از این رو ما در تلاش هستیم تا با فراهم کردن فضاهای مطلوب ورزشی بتوانیم قهرمانان بسیاری را پرورش دهیم و به وجودشان افتخار کنیم .

رئیس شورای اسلامی باقرشهر در پایان این دیدار گفت : تجلیل و قدردانی از ورزشکاران مدال آور و غیور باقرشهری همواره در دستور کار شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر است که امیدواریم از این طریق بتوانیم ذره ای از تلاش این عزیزان را جبران نمایم .

گفتنی است ؛ پژمان پشتنام کشتی گیر باقرشهری توانست با کسب مدال نقره نایب قهرمان مسابقات ارتشهای جهان درمقدونیه شود .

 

باقرشهرشهرریشوارورزش
نظرات (0)
Add Comment