تقدیر شایسته مردم از زنده‌یاد مهدی نفر

معاون فرهنگی سازمان بهشت زهرا (س) گفت: مردم و جامعه ورزش ایران اسلامی به شایستگی از مرحوم مهدی نفر تقدیر کردند.

 سعید خال امروز در حاشیه مراسم خاکسپاری پیکر زنده یاد مهدی نفر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: درگذشت مرحوم مهدی نفر خبرنگار تلاشگر و متعهد را به کلیه جامعه رسانه و اصحاب خبر تسلیت عرض می‌کنم.

وی گفت: برای ما که همیشه هنگام خاکسپاری پیکر عزیزان در صحنه هستیم و در آیین تشییع و تدفین حضور داریم ثابت شده است کسانی که در حقیقت نام و کار نیک از خود به یادگار می‌گذارند مورد تجلیل و تکریم از سوی مردم قرار می‌گیرند.

معاون فرهنگی سازمان بهشت زهرا (س) عنوان کرد: زنده یاد نفر یکی از افرادی بود که به‌واسطه روابط‌عمومی خوب و تعهد و اخلاق مورد تقدیر همگان قرار گرفت.

این استاد دانشگاه در حوزه ارتباطات در پایان تصریح کرد: حضور پرشور پیشکسوتان، اصحاب رسانه، ورزشکاران شاخص و … در مراسم تشییع و تدفین مرحوم نفر نشانه اوج محبت، صمیمیت و مردم‌داری وی بود.

این گزارش حاکی است، مراسم خاکسپاری پیکر زنده‌یاد نفر با حضور جمع کثیری از پیشکسوتان، ورزشکاران و اصحاب رسانه در قطعه نام‌آوران بهشت‌زهرا (س) برگزار شد و پس از تشییع باشکوه، خانواده و دوستان این خبرنگار فقید با اشک دیده با پیکر وی وداع کرده و پیکر وی در منزل ابدی‌اش آرام گرفت.

ازتقدیرزندهیادشایستهشهرریمردممهدینفر
نظرات (0)
Add Comment