تقدیر از کارگران شهرداری حسن آباد به مناسبت روز کار و کارگر

به گزارش راگانیوز ، آشتیانی در این مراسم طی سخنانی با اشاره به اهمیت وجایگاه این قشر از جامعه از کلام رسول اکرم (ص) داشت : پیامبر اکرم (ص) می فرمایند ؛ قبل از اینکه عرق کارگر خشک شود باید  مزد ش را پرداخت و ایشان بردستان پینه بسته کارگر بوسه زد و روایاتی بسیاری از ائمه اطهار در خصوص اهمیت وجایگاه کرکر وجوددارد واین  نشان از  جایگاه باارزش کرگر است .

وی افزود: مانیز باید سیره و روش پیامبراکرم (ص)وائمه معصوم را سرلوحه قرار داده و تمام تلاش خود را در امر فراهم نمودن معیشت و پرداخت دست  مزد به موقع بکار بندیم و الحمدلله شهرداری حسن آباد علی الرغم کمبود مالی و تنگناهای اقتصادی تلاش نموده که حقوق کارگران و پرسنل را به موقع  پرداخت نماید .

وی در ادامه با اشاره به پیام معظم رهبری که سال جدید را سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نامگذاری نمودند گفت: ما نیز باید پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی را سرلوحه کار هایمان قرارداده و در هر قسمت وواحدی که مشغول خدمات رسانی هستیم بااستفاده بهینه ازتجهیزات وامکانات در اختیار و جایگزین کلای ایرانی به جای خرید کالای خارجی در راستای فرمایشات رهبری گام بر داریم.

همچنین در این مراسم کارگران نیز نظرات وپیشنهادات خود را مطرح نموده و در پایان با اهداء لوح سپاس  و هدایا از کارگران تقدیر شد.

الحسنیحسن ابادشهرریقدردانیکارگر
نظرات (0)
Add Comment