تقدیر از 54 خانواده شهید مدافع حرم از سوی شهرداری منطقه 20

به گزارش  راگانیوز ، سید احمد صفوی ظهر امروز در مراسم تقدیر از 54 خانواده شهید مدافع حرم شهرری، حضور در جمع خانواده‌های شهدای مدافع حرم که مقارن با ایام پایانی سال و ایامی که به نام شهید نامگذاری شده است را توفیقی ارزشمند برشمرد و اظهار داشت: شهادت افتخار و سعادت بزرگی است که نصیب هر کسی نمی‌شود مگر کسانی که بندگان خاص هستند.

شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه مواجه شدن با رویدادهایی که باعث ظهور و بروز اعتقاد و ایمان شود از توفیق‌های ویژه و کم نظیر است، افزود: گرامی می‌داریم یاد و خاطر جانفشانی‌های شهدایی که با تکیه بر ایمان و عشق به فرزندان حضرت زهرا (س) و پیروی از راه امام (ره) به مقاومت از حرمین شریف پرداختند.

وی ادامه داد: دفاع از مسلمانان راهی بود که امام (ره) برای همه مسلمانان باز کرد و با هدایت صحیح رهبری، امروز شاهدیم که اسلام مرز جغرافیایی ندارد و مسلمانان از همه نقاط برای حفظ حرمت حرم اهل بیت (ع) آماده رشادت هستند.

صفوی با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم با شهدای کربلا محشورند، افزود: خانواده‌ها نیز با صبر و مقاومتی که دارند از این اجر بی‌نصیب نیستند و امیدواریم شفاعت شهدا شامل حال آن‌ها شود.

شهردار منطقه 20 در پایان گفت: با روحیه مقاوم شما خانواده‌های معزز شهدا، روزی شاهد پیروزی بر سایه شوم صهیونیست‌ها، داعشی‌ها و همه کسانی که با تمام پشتوانه نظام استکباری برای خدشه وارد کردن به مسلمین فعالیت می‌کنند خواهیم بود و امیدواریم اماکن مقدس برای زیارت همه عاشقان با امنیت کامل فراهم شود.

حسین نصرالله رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری نیز در این مراسم گفت: استان تهران با 144 شهید دارای بیشترین شهید مدافع حرم در کشور است که 54 شهید آن به شهرستان ری اختصاص دارد و از لحاظ فراوانی دومین شهرستان است.

نصرالله شهادت در غربت را از ویژگی‌های بارز و برجسته شهدای مدافع حرم برشمرد و افزود: در سال گذشته نیز مراسم یادواره شهدای مدافع حرم برگزار شد و این بار برای دومین بار خانواده‌های معزز شهدای مدافع حرم گرد هم آمده‌اند تا تکریم شوند.

وی ادامه داد: هر کس قدم در راه اهل بیت بردارد محترم است و تکلیف تکریم از آن‌ها را بر دوش داریم و هر خدمتی از مجموعه برآید دریغ نخواهیم کرد.

گفتنی است، مراسم قدردانی از خانواده‌های معزز شهدای مدافع حرم با حضور شهردار منطقه 20 و مدیران ارشد شهری، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری و 54 خانواده معزز شهید مدافع حرم در سالن اجتماعات شهید تهرانی‌مقدم، ساختمان مرکزی شهرداری منطقه 20 برگزار و از این خانواده قدردانی شد.

شهرری
نظرات (0)
Add Comment