تقویت تولید ملی مهمترین راه تحقق اقتصاد مقاومتی است

به گزارش راگانیوز  به‌نقل از روابط‌عمومی شهرداری کهریزک، شهردار کهریزک به منظور آیین دید و بازدید سال نو، به‌همراه معاونان و مسئولان واحدها مهمان اعضای شورای اسلامی شهر کهریزک شد.

رامین عربی با حضور در ساختمان شورای اسلامی شهر کهریزک، سال نو را به اعضای شورا تبریک گفت و در آغازین روزهای سال 95، بهترین‌ها را برای نمایندگان اهالی شهر کهریزک آرزو کرد.

شهردار کهریزک در ادامه این دیدار بر ضرورت اجرای شعار سال 95 مبنی بر «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل»، در فرایندهای شهرداری و شورا اشاره کرد و گفت: خوشبختانه شهرداری کهریزک به‌عنوان یکی از پیشگامان تحقق شعار سال 95 از نخستین روزهای سال، با برگزاری جلسات با شهرداری تهران جهت اجرای تعهدات شهرداری تهران در ازای مشکلات تحمیل شده به شهر کهریزک، فعالیت خود را در توسعه اقتصادی و فرهنگی شهر آغاز کرد.

وی افزود: یکی از مهمترین راه‌های تحقق اقتصاد مقاومتی، تقویت تولیدات داخلی و حمایت از سرمایه‌های ایرانی است که با توجه به هم‌جواری شهر کهریزک با شهرک‌های صنعتی، فرصت مغتنمی برای رونق اقتصاد داخلی و ترویج فرهنگ مصرف کالای ایرانی برای تحقق این شعار فراهم است که در سال جدید با هم‌اندیشی اعضای شورای شهر، همت کارکنان شهرداری و با پشتوانه دلگرمی شهروندان عزم‌مان را برای تبدیل هر یک از معضلات شهر به فرصت، جزم خواهیم کرد.

شهردار کهریزک در پایان از زحمات و پشتیبانی و حمایت همه جانبه رئیس شورای اسلامی شهر کهریزک نیز قدردانی کرد و بیان داشت: در نیمه دوم سال گذشته با تدابیر و پیشنهادات اعضای شورا با محوریت رئیس شورا، شاهد تحول چشمگیری در حوزه‌های مختلف شهرداری برای ارائه خدمات به شهروندان بودیم که وظیفه خود می‌دانم به محمدی‌فرد و سایر همکارانشان برای پیشبرد برنامه‌های شهرداری در  سال 94 خسته نباشید گفته و قوتی روز افزون برای اجرای چشم‌اندازهای سال جدید آرزو کنم.

سال نوشهردارشهرریکهریزک
نظرات (0)
Add Comment