تلاش دشمن تغییر باور و اعتقادات ملت ایران است

 فرمانده سپاه حضرت سید الشهدا (ع) تهران گفت: امروز دشمن تلاش می‌کند فکر، اندیشه و باور اعتقادی مردم را تغییر دهد.

سردار علی نصیری در مراسم  افتتاحیه حوزه بسیج 355 و 356 دولت آباد، اظهار کرد: در سطح شهرستان ری 40 حوزه مقاومت بسیج ساخته شده اگر چه ظرفیت این شهر بالاتر از این است اما این سهم کم به دلیل کمبود اعتبارات است.

وی افزود: مقام معظم رهبری در انتخاب شعار سال به نام ” اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی” به دو موضوع مهم اشاره دارد یکی نیاز جدی انقلاب دراین برهه از زمان و دیگری تهدیدی که ازحوزه این نیاز با آن روبرو هستیم.

فرمانده سپاه حضرت سید الشهدا (ع) استان تهران عنوان کرد: تا امروز هر جا دشمن ورود کرده و خواسته به ما آسیب بزند دست روی نقاط ضعف ما گذاشته، اگر دشمن در اوایل انقلاب تهدیدهای امنیتی داشت به این دلیل بود که احساس می‌کرد ما در زمینه امنیتی ضعف داریم به همین دلیل تلاش می‌کردند به ناامنی‌ها در داخل کشور دامن بزنند.

وی افزود: اگر دشمن در گذشته جنگ را بر کشور ما تحمیل کرد به این دلیل بود که احساس می‌کرد این کشور از نظر نظامی توانایی دفاعی لازم را نداشته و در جنگ مغلوب می‌شود اما امروز احساس کرده‌اند که ما در حوزه فرهنگی و اقتصادی ضعف داریم بر همین اساس نقشه‌هایی را طراحی و فعالیت می‌کنند.

سردار نصیری تصریح کرد: حضرت آقا در فرمایشات امسال خود در اول فروردین و همچنین در دیدار با نمایندگان مجلس به موضوع اقتصاد مقاومتی بسیار تاکید دارند، امسال رسالت بسیجیان قدری سنگین‌تر است زیرا یکی از مولفه‌های ماموریتی بسیج موضوع فرهنگ است.

وی گفت: نسل جوان امروز که بعد از انقلاب متولد شده به دلیل اینکه در متن و بطن انقلاب و دوران دفاع مقدس نبوده‌اند مطالبی را درباره آن زمان شنیده یا از طریق رسانه می‌بیند بعد از گذشت 35 سال از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن تلاش می‌کند تا حقایق انقلاب و دوران دفاع مقدس به جوانان ما انتقال پیدا نکند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران گفت: امروز یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری، تهدیدات فرهنگی است دشمن برای اینکه  نسل جوان ما را که سکاندار آینده انقلاب است از انقلاب و ارزش‌های اسلامی جدا کند برنامه‌ریزی کرده است.

وی افزود: مبنای انقلاب ما بر اساس دین و اعتقادات است، در تاریخ هیچ انقلابی نداریم که بر مبنای اعتقادی و ایدئولوژیک باشد به عنوان مثال انقلاب مارکسیست انقلاب ایدئولوژیک و اعتقادی نبود.

نصیری بیان کرد: امروز دشمن تلاش می کند فکر، اندیشه و باور اعتقادی مردم را تغییر دهد اگر ما در این زمینه کار نکنیم به قطع یقین وضع بدتر از این می‌شود اینکه حضرت آقا به عزم ملی اشاره کرده‌اند یعنی همه آحاد جامعه باید با روحیه و مدیریت جهادی مانند رزمندگان دوران دفاع مقدس وارد میدان شوند و در زمینه فرهنگ کار کنند.

وی با اشاره به دوران دفاع مقدس و عملیات ازاد سازی خرمشهر عنوان کرد: در عملیات ازاد سازی خرمشهر و دوران دفاع مقدس رزمندگان اسلام با حداقل امکانات و تجهیزات که قابل مقایسه با آنچه دشمن داشت نبود با توکل و توسل به ائمه و با دادن خون خود توانستند از انقلاب اسلامی دفاع کنند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) افزود: چیزی که سبب شد ما در این عملیات پیروز میدان شویم اعتقادات و روحیه جهادی رزمندگان بود آنچه به عنوان امداد الهی مطرح می‌شود تعارف نیست، ما آن را در این عملیات‌ها به عینه مشاهده کردیم.

وی بیان کرد: هرجا رزمندگان اسلام خالصانه وارد شده و کار می‌کردند آنجا امدادهای الهی دیده می‌شد، در عملیات آزاد سازی خرمشهر نیز رزمندگان بدون امکانات و تجهیزات با توکل بر خدا و توسل به ائمه, خالصانه وارد شده و پیروز میدان شدند به همین دلیل امام راحل می فرمایند خرمشهر را خدا آزاد کرد.

نصیری گفت: آنچه مقام معظم رهبری از آن به عنوان پیچ تاریخی یاد کرده‌اند توافقنامه ژنو یا مسائل هسته ای نیست بلکه حفظ فرهنگ اسلامی و آرمان‌های امام راحل و انقلاب با روحیه جهادی و عزم ملی است، اگر با الگو گیری از رزمندگان دوران دفاع مقدس با عزم جدی و خالصانه وارد میدان شویم با یاری خداوند پیروز میدان می شویم.

وی خاطرنشان کرد: دشمن با اصل انقلاب، آزادی ملت ایران و حمایت این کشور از مظلومان دنیا که برخاسته از اندیشه‌های اسلامی است مشکل دارد امیدواریم که با روحیه جهادی و عزم ملی بتوانیم در زمینه قوی کردن فرهنگ اسلامی در کشور حرکتی جدی داشته باشیم.

شهرری
نظرات (0)
Add Comment