تلاش مسوولان جنوب تهران برای برگزاری باشکوه سالگردارتحال امام راحل

 مسوولان پهنه جنوب تهران برای برگزاری هرچه باشکوهتر بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام راحل تمام سعی و تلاش خود را به کار گرفتند.

برخی از دستگاههای عضو ستاد برگزاری ارتحال امام راحل در حال هماهنگی، بسیج نیروها و امکانات جنب و جوش خاص خود سعی در مشارکت فعال این مراسم انقلابی هستند.

امام جمعه شهرستان ری گفت: بایستی ضمن مشارکت فعال در برگزاری آیین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در حرم مطهر خود شهرهای تابعه ری نیز برای انتقال پیام و اندیشه های والای امام راحل برنامه های جداگانه ای برگزار کنند.

حجت الاسلام و المسلمین ˈسیدعلی شاهچراغیˈ افزود: نسل های سوم و چهارم انقلاب باید بدانند پیروزی انقلاب اسلامی با هدایت و رهبری امام راحل معجزه قرن بیستم بود.

وی تاکید کرد: ملت بزرگ ایران با پیروی و تبعیت از امام خمینی (ره) توانستند حکومت اسلامی را پس از سالها دوباره در جهان هستی احیا کند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری از تشکیل کمیته ستاد برگزاری ارتحال امام راحل در شهرستان ری خبرداد و گفت: نظام و مردم ایران اسلامی مرهون جهاد و استکبار ستیزی حضرت امام خمینی (ره) هستند.

هدایت جمالی پورˈ افزود: تلاش دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی بر دو سیاست مخدوش سازی چهره امام راحل و محتوای اسلام و شکستن وحدت ملی بوده است.

وی اظهار داشت: اگر دشمن موفق به کم ارزش جلوه دادن امام خمینی (ره) در اذهان مردم می شد به خیلی از موفقیت ها و خواسته های خود دست می یافت.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی بدون رهبر فقید انقلاب، انقلابی بدون هویت است، گفت: بسیاری از انقلابها در دنیا ایجاد شده، اما بعد از مدتی به فراموشی سپرده شده یا به بیراهه رفته است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری یادآور شد: حوادث و اتفاقات سی و دو سال اخیر در جامعه اسلامی ما حصل آرمانهای سخیف و مبتذل دشمنان است.

جمالی پور، گفت: دشمن چون قدرت تضعیف شخصیت امام خمینی (ره) را نداشت، همواره تلاش کرد تا آرمانهای ایشان را مخدوش و تضعیف کند.

رییس دادگستری شهرستان ری گفت: یکی از سیاست ها و حربه های دشمن، ناکارآمد جلوه دادن اسلام در اداره جوامع بود اما امام خمینی (ره) با تاکید بر اصل ولایت فقیه از نخستین سالهای قیام خود، جلوی این امر ایستاد و تبلیغات دشمن را خنثی کرد.

ˈحسین عبداله زادهˈ تکریم و تجلیل از مجاهدت های امام راحل یک وظیفه ملی است، افزود: بایستی برای پاسداشت یاد و خاطره امام راحل از تمامی ظرفیت ها استفاده کرد.

شهردار منطقه پانزده تهران گفت: با برنامه ریزی های انجام شده به منظور آرام سازی، زیبا سازی، آماده سازی محیط برای آسایش شهروندان آغاز و بر اساس دستورالعمل ابلاغی روزانه اکیپی از نیروهای کارگری و اجرایی به همراه ماشین آلات سبک و سنگین به حرم مطهر اعزام تا پهنه برای حضور گسترده امت امام آماده سازی شود.

ˈعلی اکبر انجمنیˈ در پهنه تحویلی این منطقه از روز سیزدهم تا چهاردهم خرداد ماه عملیات رفت و روب، علف کشی، تسطیح و خاکبرداری، امحاء شعارنویسی، رنگ آمیزی دیواره ها و جداول، لکه گیری و مرمت آسفالت، پیاده رو سازی، رنگ آمیزی المانها، نصب داربست و بنر، بهسازی فضای سبز، پاکسازی معابر، برپایی ایستگاههای صلواتی و فرهنگی در دستور کار قرار دارد.

شهردار منطقه بیست تهران گفت: بیداری اسلامی در جهان نشانه صدور انقلاب اسلامی است و مهمتر از آن اینکه این انقلاب را با نام امام خمینی(ره) معمار کبیر انقلاب می شناسند.

ˈمنصور کتانبافˈ افزود: عزت و اقتداری که امروزه ما در کشور داریم در سایه وجود این انقلاب و رهنمودهای امام راحل و عظیم الشان است.

وی تاکید کرد: تمامی مسیرهای منتهی به بهشت زهرا(س) و حرم مطهر امام خمینی(ره) در سه محور مهم بزرگراه امام علی(ع)، خیابان شهید رجایی و جاده قم ایمن سازی ترافیکی شده است.

وی، تصریح کرد: تیم اجرایی مدیریت شهری منطقه 20 متشکل از کارشناسان ترافیک و پلیس راهور همزمان با روزهای 13 و 14 خرداد در محورهای اصلی منطقه 20 در آماده باش هستند تا بهترین خدمات ترافیکی به زائران ارائه شود.

فرماندهان و پایگاه های حوزه های نیروی مقاومت بسیج نیز از هفته ها قبل با برگزاری جلسات و تجمیع نیروها و امکانات تامین امنیت و آرامش زائراین را در دستور کاری خود قرار داداند.

شهرری
نظرات (0)
Add Comment