تلاش پلیس، مسافر برنمای زورگیر را غافلگیر کرد

راگا نیوز:سرکلانتری نهم پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری یک زورگیر مسافرنما در خیابان “کهریزک” خبر داد و افزود: این متهم تحت پوشش راننده تاکسی از مسافران زورگیری می کرد.

سرهنگ عبدالرضا مهابادی گفت: با شکایت زن جوانی در خصوص اقدام راننده زورگیر مسافرنما در ساعاتی قبل با استفاده از زور و تهدید سلاح سرد، اقدامات ماموران کلانتری ۱۷۰ کهریزک برای شناسایی و بازداشت متهم آغاز شد.

وی عنوان کرد: شاکیه که ” مهین” نام داشت به ماموران گفت که به عنوان مسافر سوار خودرو شدم که دقایقی بعد راننده با تهدید چاقو من را به بزرگراه ” قم” بعد از عوارضی برده و با تهدید چاقو طلاهایم را سرقت کرده و متواری شد.

سرکلانتر نهم افزود: در این راستا ماموران با گرفتن مشخصات ظاهری متهم از شاکیه ، تیم های تحقیقات کلانتری وارد عمل شده و اقدام به شناسایی مناطق جرم خیز نمودند، این اقدامات ادامه داشت تا اینکه شب گذشته به نتیجه رسید و ماموران موفق شدند این مسافرنمای زورگیر را هنگام پرسه زدن در خیابان کهریزک شناسایی و برای دستگیری او وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران به راننده دستور توقف دادند اما او بدون توجه به اخطار پلیس بر سرعتش افزود و متاوری شد که طی یک تعقیب و گریز کوتاهی موفق شدند خودرو را متوقف و متهم را که پیاده قصد فرار داشت را دستگیر کنند.

سرهنگ مهابادی در پایان تصریح کرد: در بازرسی از متهم یک قبضه چاقو و تعدادی اموال مسروقه کشف شد که ماموران او را برای تکمیل پرونده به کلانتری انتقال دادند در بازجویی های انجام شده او به جرائم خود اقرار و همچنین به چندین فقره سرقت دیگر نیز اعتراف کرد که طی آن ماموران، متهم را که “محمد” نام داشت، برای تکمیل پرونده و تحقیقات بیشتر در خصوص جرایم احتمالی دیگر به پایگاه نهم پلیس آگاهی انتقال دادند.

شهرری
نظرات (0)
Add Comment