توافقات خوبی بین شورای اسلامی شهر تهران و شورای اسلامی باقرشهر صورت گرفته است

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ، مهندس عسگر پناهنده گفت : طی جلسه ای که با شورای اسلامی شهر تهران داشته ایم خوشبختانه توافقات خوبی در خصوص رفع برخی مشکلات شهری و همچنین همکاری در برخی پروژه های عمرانی صورت گرفته است .
وی در ادامه افزود : پس از پیگیری های مکرر و طولانی موفق به تشکیل جلسه ای با جناب اقای طلایی نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران ، آقای مهندس جاوید معاونت عمرانی شهردار تهران ، اقای مهندس عبداللهی معاونت خدمات شهری و همچنین مهندس صفوی شهردار منطقه ۲۰ تهران در راستای حل مشکلات مشترک شهری شهر تهران و باقرشهر و همچنین راه اندازی برخی پروژه عمرانی شدیم .
عسگر پناهنده با اشاره به اینکه افتتاح کمربندی غربی باقرشهر منتج به ممنوع الورود شدن کامیونهای سنگین و تریلی ها از ابتدای محدوده خیراباد و چهار راه باقرشهر خواهد گردید ، اظهار داشت : محقق شدن این امر منجر به کاهش بار روانی و ترافیکی و همچنین افزایش ایمنی شهروندان در محدوده مذکور خواهد شد به همین جهت توافق گردید شهرداری تهران بلافاصله پس از اتمام فاز اخر کمربندی غربی باقرشهر ( فاز ۵ که هم اکنون توسط شهرداری باقرشهر در دست احداث می باشد ) نسبت به اسفالت نمودن کمربندی به طول سه و نیم کیلومتر اقدام نماید
. وی همچنین به توافق صورت گرفته در زمینه تغییر نام ایستگاه متروی باقرشهر و شاهد اشاره کرد و تصریح کرد : با توجه به اینکه ایستگاه مترو باقرشهر در انتهای خیر آباد واقع شده که به لحاظ مسافتی و عدم دسترسی مناسب به زیرساخت های شهری مناسب تردد شهروندان نیست و با توجه به نام این ایستگاه شهروندان مخصوصا میهمانان به اشتباه در این ایستگاه برای عزیمت به باقرشهر توقف کرده و با مشکلاتی روبرو می شوند برای رفع این مشکلات توافق گردید که نام ایستگاه مترو باقرشهر به شاهد و همچنین نام متروشاهد به مترو باقرشهر تغییر نام نماید تا از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری گردد .
عضو شورای اسلامی باقرشهردر خصوص توافق صورت گرفته دیگر افزود : در راستای تامین بخشی از زیرساخت های شهری در باقرشهر نیاز به اخذ مجوز حفاری از محدوده بهشتی تا باقرشهر را داشتیم که توافق گردید اخذ مجوز فوق الذکر به صورت رایگان از طریق شهرداری منطقه ۲۰ تهران صورت پذیرد
. مهندس پناهنده از توافقات دیگر به پیگیری واجرایی شدن توافقاتی که در سال ۱۳۸۷ فی ما بین شورای اسلامی شهر تهران و شورای باقرشهر در دوره سوم شوراها انجام گرفته خبر داد و یادآور شد: پیرو توافقات فوق توافق گردیده است که شهرداری تهران نسبت تکمیل تقاطع غیرهمسطح چهار راه باقرشهر تا پایان اذر ۱۳۹۵ و همچنین تکمیل احداث بوستان ۳۳ هکتاری جنب بهشت زهرا( س ) …. اقدام نماید .

شهرری
نظرات (0)
Add Comment