تور ری گردی در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می شود

راگا نیوز- رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری شهرستان ری گفت: در ایام مبارک دهه فجر تور ری گردی با عنوان ˈحرم تا حرمˈ به صورت رایگان برای علاقه مندان برگزار می شود.

 

امیر مسیب رحیم زاده روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه مسیر این تور از حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تا حرم امام راحل می باشد، افزود: امسال نیز برای برپایی این تور تمهیداتی در نظر گرفته شده تا علاقه مندان ضمن آشنایی با بناهای تاریخی، با سیر تحولات انقلاب اسلامی و رشادت جوانان شهرستان و نقش آنان در پیروزی انقلاب آشنا شوند.

وی با بیان اینکه این تور به مدت سه روز از پانزدهم تا هیجدهم ماه جاری برگزار می شود، اظهار کرد: بازدید کنندگان ابتدا حرم عبدالعظیم حسنی (ع) را زیارت کرده و سپس با آثار تاریخی محوطه بازار (کاروانسرای دوقلو و شاه عباسی و خانه های قدیمی)، برج طغرل و ابن بابویه آشنا شده و در ادامه با حضور در مرقد امام راحل با آمارن های ایشان تجدید میثاق خواهند کرد.

رحیم زاده با بیان اینکه در برپایی این تورها شهرداری منطقه 20 نیز همکاری دارد، افزود: استفاده از راهنمایان گردشگری مجرب، توزیع بروشور و لوح فشرده از جاذبه های گردشگری شهرستان و پذیرایی از جمله خدمات قابل ارایه در این تورها است.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان ری با بیان اینکه برای عزیمت بازدیدکنندگان، هر روز دو دستگاه اتوبوس از ساعت 8:30 صبح مقابل ایستگاه مترو شهرری جنب ورزشگاه مدرس آماده است، گفت: علاقه مندان برای استفاده از این تور و ثبت نام می توانند با شماره تلفن های 33763166 و 33755050 تماس حاصل کنند.

وی خاطر نشان کرد: در این ایام بازدید از بناهای تاریخی و گردشگری برای کلیه دانش آموزان، دانشجویان، خانواده های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان رایگان است.

اسلامیانقلابایامبرگزارتوردردههریشهرریشودفجرمیگردی
نظرات (0)
Add Comment