توکلی:هرگز نباید تصورمان از حجاب، زندانی شدن زن باشد

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س ) گفت: هرگز نباید تصورمان از حجاب، زندانی شدن زن باشد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بهشت زهرا(س) ˈاکبر توکلیˈ در جمع بانوان شاغل این افزود: حضرت فاطمه زهرا (س ) با حجاب برتر همیشه در متن مسائل سیاسی و اجتماعی قرار داشتند.

وی اظهار داشت: حجاب بر هر زن مسلمانی واجب و منطق و عقل هم تایید می کند که در صورت رعایت نکردن حجاب انسان محدود تر می شود.

توکلی از حجاب همانند صدفی که از مرواریدی درون خود محافظت می کند نام برد و گفت: چرا که مروارید دارای چنان ارزشی است که بدون صدف سالم و زیبا نمی ماند. فلسفه حجاب هم همین است، مرواریدی چون زن با آن همه ظرافت و لطافت را حفظ می کند.

شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) تاکیدکرد: نوع پوشش زنان و حتی مردان در محیط اجتماعی در حیطه ی امنیت اجتماعی قابل تعریف است و تاثیرات محسوسی برجای می گذارد و می تواند بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی را پدید آورد.

وی با تاکید بر پیشتاز بودن بانوان سازمان بهشت زهرا (س) در موضوع حجاب، تصریح کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) بعد از پدر بزرگوارشان در متن مسائل سیاسی اجتماعی قرار داشتند و همواره از حق و اسلام و اهل بیت (ع) دفاع میکردند.

توکلی ادامه داد: بعد از رحلت پیامبر(ص) در آن شرایط حساس و دشوار بحرانی که فتنه و دشمن تمامیت اسلام و قرآن را تهدید می کرد، حضرت فاطمه زهرا(س) بود که با شرکت خود در صحنه سیاسی و اجتماعی از مقام ولایت و رهبری دفاع می کردند.

وی با اشاره به فرارسیدن روز جهانی قدس و کشتار بی دفاع مردم غزه ادامه داد: بدون شک راهپیمایی روز قدس امسال به دلیل وقایع اخیر منطقه، خیزش های اسلامی و پیروزی مکرر مردم در این انقلاب ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است و همین امر نگرانی هایی را در بین سران و حکام این کشورها و دولت ها برانگیخته است.

وی تصریح امروز وظیفه تمام مسلمین در برابر جنایت های بی رحمانه رژیم غاصب اسرائیل این است که با اتحاد و همبستگی دینی در برابر آن ها قیام کرده و افکار عمومی جهان را متوجه این جنایت ها کنیم.

ازباشدتصورمانتوکلیهرگزحجابزنزندانیشدننباید
نظرات (0)
Add Comment