تیم کوهنوردی شهرداری باقرشهر برای فتح قله البروس عازم روسیه شد+ گزارش تصویری

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ صبح روز پنج شنبه با بدرقه گرم و صمیمانه پرسنل مجموعه شهرداری باقرشهر تیم کوهنوردی این شهرداری برای صعود به قله البروس عازم روسیه شد .

سعید شفیعی سرپرست تیم کوهنوری شهرداری باقرشهر در حاشیه این بدرقه به خبرنگار ما گفت :هدف از این صعود به اهتزاز در آوردن پرچم جمهوری اسلامی ایران بر فراز قله هاست و به یاری خدا تا کنون توانسته ایم قله های بسیاری را از جمله دماوند ،علم‌کوه ، سبلان ، اشترانکوه ، کوه جنون و دنا در داخل کشور و قله‌های لنین در قرقیزستان ، آرارات در کشور ترکیه ، شاه داغی در کشور آذربایجان، آرگاتس در ارمنستان و کلیمانجارو در کشور تانزانیا را فتح کنیم .

وی با اشاره به اینکه هزینه ای سفر برای صعود بسیار بالاست و خرید تجهیزات فشار زیادی را برما متحمل شده است ، افزود : از آنجایی که شخصا هزینه های سفر را پرداخت کرده ایم اما دعای خیر همکاران و تشویق آنان برای انجام این کار قوت قلبی برای ما بوده است که توانسته ایم با انگیزه فراوان اقدام به فتح این قله نماییم .

وی در پایان ضمن قدردانی از مجموعه شهرداری باقرشهر یادآور شد : تیم کوهنوردی شهرداری باقرشهر متشکل از آقایان حسین خسروی ، سهیل سلطانی، رضا کنعانی ،سعید شفیعی و رسول گلشنی است .

لازم به ذکر است : قله البروس یک قله آسیایی- اروپایی در نظر گرفته می شود. این قله در کشور روسیه و در امتداد رشته کوه البرز و در رشته کوه قفقاز و در استان کاباردینو- بالکاریا قرار دارد و به همین دلیل است که نام این قله هم ریشه با رشته کوه البرز است و همانند قله دماوند ما یک قله آتشفشانی قدیمی است ،قله البروس 5642 متر ارتفاع دارد که بلندترین قله اروپا لقب گرفته است .

باقرشهرشهردرایشهرریقلهکوهنوردی
نظرات (0)
Add Comment