تیم کوهنوردی شهرداری باقرشهر عازم فتح قله کلیمانجاور شد

تیم هفت نفره کوهنوردی شهرداری باقرشهر از توابع شهرستان ری، به منظور فتح قله ‘کلیمانجارو’ در قاره آفریقا تهران را به مقصد تانزانیا ترک کردند.

به گزارش  روابط عمومی شهرداری باقرشهر، ‘سعید استاد فرج’ درآئین بدرقه تیم کوهنوردی شهرداری این منطقه که با حضور اعضای شورای اسلامی و جمعی از پرسنل همراه بود، با اشاره به 16 سال فعالیت تیم کوهنوردی شهرداری باقر شهر اظهارداشت: ورزشکاران کوهنورد این منطقه در طول سال های گذشته با یاری خداوند وهمچنین مساعدت مسوولان و تلاش بی وقفه خویش موفقیت های قابل توجهی را کسب کردند.

وی ، بازتاب خبری صعود بین المللی کوهنوردان و اهتزار پرچم مقدس کشورمان در قله های رفیع جهان در رسانه های جمعی و افکار عمومی را باعث افتخار و همچنین اعتلای هرچه بیشتر نام ایران دانست.

برپایه این گزارش، تیم کوهنوردی شهرداری باقرشهر در بخش داخلی صعود به قله های دماوند، علم کوه، سبلان، اشتران کوه، کول جنون، دنا را در کارنامه دارد و در بخش صعودهای خارجی نیز قلل لنین در کشور قرقیزستان، آرارات در کشور ترکیه، شاه داغی در کشور آذربایجان و همچنین آراگاتس در کشور ارمنستان را فتح کرده است.

سعید شفیعی (سرپرست)، سید محمد طباطبائی (مربی)، رسول گلشنی، سهیل سلطانی، یوسف مشفقی، محمدرضا کنعانی و محمد طاهر خزائی از جمله نفرات اعزامی تیم کوهنوردی شهرداری باقر شهر به کشور تانزانیا هستند.

قله کلیمانجارو با ارتفاع 5891 متر در کشور تانزانیا بعنوان بلندترین قله قاره آفریقا و یکی از قلل هفتگانه جهان محسوب می شود.

باقرشهرتیمشدشهرداریشهرریعازمفتحقلهکلیمانجاورکوهنوردی
نظرات (0)
Add Comment