تیم کوهنوردی شهرداری باقرشهر پس از فتح قله البروس به میهن بازگشت

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ شفیعی در این باره گفت : تیم کوهنوری شهرداری باقرشهر با یاری خدا توانست قله 5642 متری البروس در روسیه را طی یک هفته فتح کند .

وی در ادامه افزود : با توجه به اینکه برای صعود به قله البروس برنامه ریزی های لازم و پیش بینی ها در خصوص شرایط آب و هوایی صورت گرفته بود و اعضای تیم از آمادگی کامل برخوردار بوده و تمرینات سخت را قبل از صعود انجام داده بودند توانستیم این قله را به خوبی فتح کنیم .

شفیعی با اشاره به اینکه قله البروس با ارتفاع 5642 بلندترین قله در اروپا است ، اظهار داشت : این قله در امتداد رشته کوه های قفقاز واقع شده است که به دلیل سختی و فنی بودن کار هر ساله بسیاری از کوهنوردان را از سرتاسر جهان به سوی خود جذب می کند .

سرپرست تیم کوهنوردی باقرشهر تصریح کرد : از آنجایی که در 300 متر آخر صعود باد به شدت از سمت شمال شرقی می وزید و شرایط صعود را برای کوهنوردان کمی دشوار می کرد اما با همت والای اعضای تیم پس از یک هفته توانستیم به سلامت صعود کنیم .

وی در پایان یادآور شد :در پایان صعود قله البروس ، فدراسیون کوهنوردی روسیه گواهی صعود به اعضای تیم کوهنوردی شهرداری باقرشهر اهدا کرد .

شایان ذکر است ؛ تیم کوهنوردان بسیجی شهرداری باقرشهر متشکل از آقایان حسین خسروی ، سهیل سلطانی، رضا کنعانی ،سعید شفیعی و رسول گلشنی است

.

باقرشهرشهرریصعودکوهنوردی
نظرات (0)
Add Comment