ثبت‌نام دوره الکترونیکی آمادگی کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه قرآن و حدیث آغاز شد

به گزارش راگانیوز ؛ ثبت‌نام دوره الکترونیکی آمادگی کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه قرآن و حدیث از میان متقاضیان در دهمین دوره مجازی آمادگی کنکور کارشناسی ارشد مجموعه الهیات و معارف اسلامی آغاز شد.

مدیر فرهنگی دانشجویی دانشگاه قرآن و حدیث در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اعلام این خبر هدف از برگزاری این دوره را تقویت بنیه علمی و آماده سازی داوطلبان برای قبولی و موفقیت در کنکور کارشناسی ارشد سال 95 دانست و اظهار داشت: دهمین دورۀ آمادگی آزمون کارشناسی ارشد به صورت کاملاَ غیر‌حضوری و اینترنتی همراه با آزمون‌های آزمایشی طبقه‌بندی شده، مرحله‌ای و جامع، برگزار خواهد شد.

ایمان یوسف بروجردی، مدت دوره را 15 هفته عنوان کرد و تشریح کرد: دوره از 15 دی ماه1394 آغاز می‌شود و تا پایان فروردین ماه 1395 ادامه خواهد داشت. و جلسات درسی تا پایان فروردین ماه 1395 نیز فعال خواهد بود.

مدیر فرهنگی دانشجویی دانشگاه قرآن و حدیث در ارتباط با نحوه برگزاری آزمون‌های دوره یادآور شد: تمام آزمون‌های هفتگی و مرحله‌ای دوره در مجموع 16 آزمون به صورت غیر حضوری و اینترنتی بوده و صرفاً آزمون جامع این دوره به صورت حضوری در تهران و نمایندگی‌های فعال مرکز در شهرستان‌ها برگزار خواهد شد.

وی در ارتباط با جزئیات دوره اضافه کرد: این دوره ها کاملاً مطابق با سرفصل های کنکور ارشد طراحی و تولید شده است و شامل چهار بستۀ‌ زبان عربی، زبان انگلیسی، علوم حدیث، علوم قرآن و تفسیر می‌باشد

بروجردی عنوان کرد: داوطلبان شرکت در این دوره می‌توانند برای تکمیل فرم ثبت‎نام تا 15 دی ماه به آدرس سایت مرکز به نشانی vu.qhu.ac.ir مراجعه و ثبت‌نام کنند. بعد از پرداخت هزینۀ الکترونیکی دوره، نسخه الکترونیکی منابع اصلی در میز کار داوطلب از 15 دی ماه فعال می‌شود.

مدیر فرهنگی دانشجویی دانشگاه قرآن و حدیث در خاتمه به مزایای این دوره تاکید کرد و گفت: ارائۀ جلسات آنلاین آموزشی با توضیحات  اساتید ارائه؛ برگزاری جلسات رفع اشکال آنلاین توسط اساتید ارائۀ دروس دوره و در اختیار قرار دادن فایل صوتی جلسات اساتید؛ برگزاری آزمون‌های منظم هفتگی و مرحله ای به صورت آنلاین و آزمون جامع به صورت حضوری به منظور ارزیابی مستمر سطح علمی داوطلبان؛ از ویژگی‌های این دوره است.

به گزارش فارس، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و یا رفع هرگونه ابهام می‌توانند با شماره 02151292610 تماس گرفته و جهت مکاتبه با پشتیبان دوره می‌توانند از طریق پست الکترونیکی Amadegiarshad@hadith.ir اقدام کنند.

گفتنی است، کنکور سراسری کارشناسی ارشد مجموعۀ علوم قرآن و حدیث، در اردیبهشت‌ماه 95 توسط سازمان سنجش برگزار می‌شود.

 

حدیثدانشگاهشهرریعلوم
نظرات (0)
Add Comment