جانشین فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران: «الی بیت‌المقدس»، راهی که فراموش نمی‌شود

راگا نیوز-جانشین فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران با اشاره به عملیات بیت‌المقدس و ویژه‌برنامه‌های نمایشگاه «الی بیت‌المقدس» گفت: «الی بیت‌المقدس»، راهی است که فراموش نمی‌شود.

به گزارش راگا نیوز به نقل از فارس، واژه «دفاع مقدس» واژه‌ای است که معنای آن را فقط در فهرست لغات دایرة‌المعارف کشور ایران می‌توان جستجو کرد.

در 31 شهریورماه سال 1359 مارش جنگی تحمیلی از سوی رژیم عراق نواخته شد و جنگ نابرابر رژیم‌های استکبار غرب و شرق برعلیه انقلاب نوپای جمهوری اسلامی ایران آغاز شد و اکنون بعد از گذشت سه دهه از آن روزهای پرالتهاب از سالروز آغاز جنگ در کشور به‌عنوان نمادی از دفاع مقدس یاد می‌کنیم.

با فرارسیدن هفته دفاع مقدس مسئولان سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران، ناحیه مقاومت حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) با مشارکت شهرداری منطقه 20 نمایشگاه بزرگ دفاع مقدس را با عنوان «الی بیت‌المقدس» برپا کردند.

علیرضا بوربور ثانی، جانشین فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران و دبیر برگزاری نمایشگاه الی بیت‌المقدس با اشاره به اهمیت و فلسفه برپایی نمایشگاه گفت: امروزه دشمن با توجه به تجربیات ناموفقش در کشورهای همسایه ایران و حتی جنگ تحمیلی نافرجامش در طول هشت سال دفاع مقدس دریافته است که دیگر نمی‌تواند با حمله فیزیکی و به پا کردن آتش جنگ ایران و ایرانی را از پا دربیاورد از این‌رو چندسالی است که در تکاپوی بسترسازی برای تهاجم فرهنگی و ایجاد جنگ نرم در کشور است.

وی ادامه داد: به همین منظور باتوجه به فرارسیدن سالروز هفته دفاع مقدس به صرافت افتادیم تا با روایت تصویری رویدادهای هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع مقدس، با آگاه‌سازی فرهنگی نسل جوان، دست دشمن را در به پا کردن آتش جنگ روانی و نرم رو کرده و راهکارهای مقابله با این جنگ در ظاهر آرام اما فتنه‌انگیز را به مخاطبان ارائه دهیم.

بوربور ثانی با اشاره به نامی که برای نمایشگاه انتخاب شده است، عنوان کرد: دو موضوع مهم ما را برآن داشت تا این عنوان را برای نمایشگاه انتخاب کنیم. اول اینکه امسال برگزاری رزمایش عملیات بیت‌المقدس به سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران ماموریت داده شده است و این نامگذاری می‌تواند زمینه‌ساز برگزاری موفقیت‌آمیز رزمایش باشد.

جانشین فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران و دبیر برگزاری نمایشگاه الی بیت‌المقدس در پایان تصریح کرد: دلیل دوم که از اهمیت خاصی برخوردار است، این است که دشمن در چند سال اخیر با حمله و ایجاد آشوب در کشورهای مسلمان از جمله سوریه قصد دارد تا نظر جوامع مسلمان از جمله ایران را از بیت‌المقدس و زیر سئوال بردن فتنه‌های رژیم صهیونیستی خائن منحرف کند اما بر اساس فرمایش حضرت امام خمینی (ره) ما باید تمام توان خود را به کار بگیریم تا روزی با سرنگون‌سازی رژیم صهیونیستی به بیت‌المقدس ورود پیدا کرده و پرچم آزادگی ملت مظلوم فلسطین را برفراز گنبد بیت‌المقدس به اهتزاز در بیاوریم؛ ازاین رو این نام به عنوان تداعی کننده اهداف امام راحل می‌تواند راهگشای ملت همیشه در صحنه ایران در مبارزه با زور و ظلم باشد.

راگا نیوزریشهرری
نظرات (0)
Add Comment